Avto
17 ogledov

Pogonski motor motocikla v Volkswagen

Volkswagen XL sport
1/18
Volkswagen
Volkswagen v Parizu predstavlja sadove sodelovanja z Ducatijem. V Volkswagnov koncept XL sport je vgrajen najzmogljivejši dvovaljni agregat na svetu, ki ga najdemo v novem ducatijevem motociklu 1199 superleggera.

XL sport je sicer izpeljanka ekološkega modela XL1 s porabo nižjo od enega litra, a se novi koncept bolj kot na ekologijo z XL1 navezuje z obliko.

Za pogon namreč skrbi izboljšan 1,2-litrski dvovaljni motor z 147 kilovati moči (200 KM), ki zmore najvišjo hitrost 270 km/h, zavrti pa se do območja 11.000 vrtljajev. Za prenos moči na cesto skrbi sedemstopenjska dvosklopčna avtomatika DSG.

Digitalna instrumentalna plošča

Volkswagen XL sport | Avtor: Volkswagen Volkswagen
Več vozne dinamike omogoča izjemna aerodinamičnost, koeificient zračnega upora je 0,258. Slednjega so zagotovili s številnimi oblikovalskimi prijemi v obliki zračnih žepov, difuzorjev, dvižnega spojlerja in uporabo lahkih materialov.

Tudi notranjost s povsem digitalno instrumentalno ploščo je tesno povezana s svetom motociklizma. Posebnost je aluminijasta ročica ob menjalniku za še hitrejše prestavljanje in številni dekorativni elementi v rdeči barvi, od  šivov na volanu in sedežih, do varnostnih pasov. Posebnost so tudi dvižna vrata.

Pri Volkswagnu so v Parizu ob razkritju novosti, predstavljajo tudi priključni hibrid passata GTE, najavili, da so proizvedli že 200 milijonov vozil, jubilejno vozilo, ki je zapeljalo s proizvodnega traku, pa je bil prav koncept XL sport.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.