Vodja znamke Porsche v Sloveniji Vasja Potočnik, je ob položitvi temeljnega kamna novega centra pojasnil, da se bo ta v duhu novega slogana "Porsche Destination" precej razlikoval od tistega, kar smo bili doslej v prodajnih salonih vajeni.
Doslej so se namreč v starem prodajnem salonu bolj osredotočali na produkte, torej avtomobile znamke Porsche, v novem središču pa se bodo posvetili predvsem obiskovalcem in privržencem njihove znamke nasploh. To bo namreč kraj, kjer si bodo lahko Porschejevi privrženci izmenjevali izkušnje in zgodbe, z interaktivnostjo, digitalnostjo, trajnostjo in modularno prilagodljivostjo pa bo omogočal tudi organizacijo dogodkov in podobne funkcije.
Kakšen je profil Porschejevih kupcev v Sloveniji? Potočnik pravi, da so njihove slovenske stranke večinoma uspešni podjetniki, ki si kupijo porsche zato, ker so ljubitelji tehnologije in dobrega dizajna. Z nakupom si želijo podeliti nagrado za uspešno in trdo delo.
Salon s pogledom v delavnico
Porschejevo prodajno-servisno središče, bo zraslo na parceli velikosti 12.500 kvadratnih kilometrov, sama stavba pa bo razpolagala z 2.200 kvadratnimi metri notranjih prostorov z osrednjim delom z modularno in prilagodljivo strukturo, kjer bo dovolj prostora za predstavitev devetih avtomobilov.
Prostor za stranke ne bo le velik, ampak bo s stekleno steno ločen od delavnice, zato bodo lahko oblikovalci neposredno opazovali mehanike pri delu, tako kot lahko, pravijo pri Porscheju, v nekaterih restavracijah pri delu opazujemo kuharje. Sama delavnica bo sicer merila 600 kvadratnih metrov in bo imela 15 dvigal za avtomobile.
V Sloveniji je močan tudi zbor ljubiteljev starodobnih avtomobilov znamke Porsche. Potočnik pravi, da se je v Sloveniji v zadnjih letih pojavilo več strastnih ljubiteljev, ki zbirajo starodobne porscheje. Zelo močan je tudi Porsche klub z več kot 150 člani. Na srečanjih lahko zato tudi v Sloveniji praktično v živo vidite celotno zgodovino znamke Porsche.
Stavba se sicer ne bo pohvalila le z markantnim videzom, ki ga bodo podkrepile tudi Porschejeve značilne osvetljene črte, ampak bo zgrajena tudi trajnostno, v skladu z zahtevnim certifikatom DGNB za trajnostne zgradbe v celotnem življenjskem krogu. Na strehi bodo uredili tudi sončno elektrarno, ki bo med drugim napajala tudi dve ultrahitri DC polnilnici za električne avtomobile z močjo do 350 kilovatov in a8 AC polnilnic z močjo do 22 kilovatov. Te bodo deloma dostopne tudi zunanjim uporabnikom električnih avtomobilov.
250 vozil na leto
Po selitvi v novi servisno-prodajni center, ki se bo predvidoma zgodila v drugi četrtini leta 2026, bo ostal v uporabi tudi sedanji prodajni salon na Bravničarjevi ulici. Tam bodo namreč uredili center za rabljena vozila "Porsche Approved".
Glede na to, da Porsche v Ljubljani gradi precej večje prostore od tistih, s katerimi je razpolagal doslej, nas je zanimalo, kakšen obseg prodaje posegajo v Sloveniji. Potočnik pravi, da v zadnjih letih slovenskim strankam vsako leto prodajo okoli 250 novih vozil, celotni vozni park v Sloveniji pa obsega več kot 3.000 vozil znamke Porsche. Gre torej za investicijo, ki so si jo njihove stranke že zdavnaj zaslužile, seveda pa želijo z njo tudi pokazati, da močno verjamejo v prihodnjo rast znamke, pravi Potočnik.
Zanimalo nas je, kakšne so izkušnje z električnimi modeli. Potočnik pravi, da so pri taycanu zabeležili izjemno dober začetek prodaje, sploh glede na to, da so ga žal lansirali v obdobju korone. Vendar pa se moramo zavedati, da je bil taycan predvsem športno vozilo. Zdaj, ko je znamka predstavila električni macan, pa lahko nagovarjajo precej več kupcev, saj je vozilo večje, višje, morda bolj uporabno, in tudi cena je ugodnejša
Dodaja, da zadnja leto redno beležijo rekordno prodajo. K temu je veliko pripomogla sprememba davčne politike, veliko pa tudi dobra modelna paleta, ki jo Porsche ponuja. Potočnik dodaja, da so dobro pripravljeni za še eno dobro leto, v katerem pričakujejo več kot 250 prodanih avtomobilov.
Številčno sicer najbolje prodajajo porsche cayenne, v zadnjih letih pa tudi porsche 911. Po opustitvi caymana in boxsterja, ki sta na voljo le še v športnih različicah RS, se pripravljajo tudi na prihod njunega električnega naslednika porscheja 718, ki ga bo znamka predvidoma predstavila 2026.
Gledam, škoda octavia iz 16-18 na 26-28 jurjev (asistenčni sistemi pa kot rezervni deli cca 2,5 jurja) , nekam pa morajo to razliko naložit....
Taycan je drek od avtomobila, ki se konstantno kvari, prodajna vrednost mu pa pade za 50% že leto po nakupu