Ob predstavitvi juka so bili mnogi skeptični nad konceptom avtomobila, ki z napihnjenimi linijami ni zgled preglednosti v okolju, v katerem naj bi se po večini premikal, torej v mestih. Kljub temu so ga zaradi svojevrstnega videza sprejeli tako mladi kot tudi starejši, saj se v njem sedi visoko in je zato naprej dobro pregleden, po drugi strani pa z videzom nastopača na cesti izstopa iz množice različnih modelov.
Še več provokacije
Naito, po japonsko noč, "provokacijo" s svojevrstno obliko dviguje stopnico višje. Črna barva v kombinaciji z zajetnimi kolesi in črnimi 17-palčnimi aluminijastimi platišči, večjim spojlerjem zadaj in visoko ukrivljenim vetrobranskim steklom poskrbi, da boste odstopali od lastnikov "navadnih" jukov.
Potrebuje več pripomočkov
Čeprav je ob prihodu napovedoval revolucijo, je ta izraziteje vidna navzven kot znotraj, kjer sicer ponuja dobro sestavljene materiale, le plastika na nekaterih delih bi morala biti mehkejša. Uporabno je sredinsko naslonjalo za roke, očem prijetni pa so metalni zaključki sredinske konzole, ki se navezujejo na tehnološki videz voznikovega okolja. Želeli bi si večjega ekrana z navigacijskim sistemom in parkirnim asistentom ali pa vsaj parkirnimi pomagali zadaj, saj široki blatniki in odbijači kar vabijo k buškam in udrtinam na karoseriji.
Oprema acenta sport ponuja veliko s seznama dodatkov, ki jih mladi danes potrebujejo, tudi sistem Nissan Dynamic Control, s pomočjo katerega imamo stalno pregled nad podatki motorja in delovanja avtomobila, dober je tudi audio sistem.
Na papirju boljši kot v praksi
86 kilovatov (117 KM) je dovolj za poskočnost v mestih, na odprti cesti pa je s kratko odmerjenimi prestavnimi razmerji pri večjih hitrostih hrupen, za prehitevanje pa potrebuje daljše ravnine. Že pri 130 km/h se merilnik vrtljajev povzpne do številke 4.500, pri tem pa trpi tudi poraba, ki se povzpne krepko preko osmih litrov. Na regionalnih cesti jo lahko ob uporabi priročnega tempomata in omejevalnika hitrosti spustite vsaj za dva litra.
Menjalnik svoje delo sicer opravlja korektno, a je treba poseči po prestavni ročici s prestavo več, več prilagajanja zahteva tudi servovolan. McPherson obesa spredaj, zadaj pa torzijska os sta nevtralni, zaradi kratke medosne razdalje je udobja manj, užitka v ovinkih pa več. Zavore z 292 mm diski spredaj in 280 mm zadaj so učinkovite. Do določene mere, predvsem v mestih, kjer je zelo okreten, je voznih užitkov dovolj, za kaj več pa bi potreboval številnejšo konjenico.
Podatki o vozilu: nissan juke naito 1,6 (acenta sport)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.598 cm
Moč: 86 kW (117 KM) pri 6.000 vrtljajih
Navor: 158 Nm pri 4.000 vrtljajih
Poraba na testu: 7,6 litra/100 km (mešani cikel), izpust 139 g CO2/km
Zmogljivosti: 178 km/h, 11 sekund od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.135 x 1.765 x 1.565, medosna razdalja 2.530
Prtljažnik (v litrih): 252–830
Cena (v evrih): 17.390