Avto
416 ogledov

Predstavljen novi električar

Lexus UX 300e
1/18
Lexus
Lexus bo v Evropo pripeljal svoje prvo električno vozilo.

Prvi Lexusov »električar« bo UX, ki ga zdaj poznamo kot hibridno vozilo, v začetku leta 2021 pa bo tudi v Evropi na voljo kot 100-odstotno električno vozilo.

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

Lexus LS 500h HITROSTI DO 140 KM/H Avto Lexus predstavlja večstopenjski hibridni sistem

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

UX 300e bo po trditvah japonske znamke imel doseg z enim polnjenjem baterije okoli 400 kilometrov. Lexus je Toyotina premijska znamka, kjer imajo po začetni hibridizaciji velike načrte z elektrifikacijo, s čimer bodo zagotovili skladnost z zakonsko predpisanimi emisijami, ki bodo začele veljati leta 2025. Do takrat naj bi bila celotna Lexusova paleta vozil elektrificirana. 

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

Lexus in Toyota pozno vstopata v električno tekmo, saj prisegata na samopolnilne hibride, ki jih bodo začeli dopolnjevati priključno hibridne izvedenke.

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

Lexus CT NX in CT Avto Lexus NX in CT nista navadna avtomobila

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

Šef Lexusa Yoshihiro Sawa je oktobra dejal, da bodo na začetku prihodnjega leta predstavili platformo, na kateri bodo nastajali priključni hibridi in 100-odstotno električna vozila. 

Lexus UX Avto Lexus pokazal novo orožje proti kombinaciji X1 in Q3

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

"Povsem električni UX 300e zagotavlja odlične vozne karakteristike," so pri Lexusu zapisali v izjavi za javnost, kjer ostajajo skrivnostni s tehničnimi podrobnostmi, razkrili pa so, da bo imelo vozilo vgrajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 54.3-kWh in električni motor moči 150 kilovatov in 300 Nm največjega navora.

Lexus UX 300e | Avtor: Lexus Lexus

Lexus ES 300h Avto Za volanom lexusa ES, ki je sploh prvič na voljo pri nas

Z eno stopalko bo možno pospeševati in zavirati (danes že uveljavljena tehnologija pri električni avtomobilih), s čimer bo regeneriral energijo ob ustavljanju in polnil baterijo za večji doseg. Baterija bo v korist prostorne kabine in dinamične vožnje (nizko težišča) vgrajena na dno vozila. Pri Lexusu trdijo še to, da bo vožnja povsem tiha, saj se v kabino ne bo prebijal hrup ali piš vetra. Tudi na račun piljenja aerodinamične zasnove.
 

Komentarjev 2
  • stromar 09:23 27.november 2019.

    Bravo Toyota, samo 5 let prepozno in ni ravno neki presežek, razen verjetno kvalitete, so bili in so še boljši EV npr. Nissan, Hyundai... in še posebej Tesla, drugi pa še sledijo v 2020 in kasneje, pač kasno paljenje