Prvi Lexusov »električar« bo UX, ki ga zdaj poznamo kot hibridno vozilo, v začetku leta 2021 pa bo tudi v Evropi na voljo kot 100-odstotno električno vozilo.
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/ce/f4/30b34b676223f7a888ad.jpeg)
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/78/66/8937515e74baf461d8de.jpeg)
UX 300e bo po trditvah japonske znamke imel doseg z enim polnjenjem baterije okoli 400 kilometrov. Lexus je Toyotina premijska znamka, kjer imajo po začetni hibridizaciji velike načrte z elektrifikacijo, s čimer bodo zagotovili skladnost z zakonsko predpisanimi emisijami, ki bodo začele veljati leta 2025. Do takrat naj bi bila celotna Lexusova paleta vozil elektrificirana.
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/f9/ee/d3a009266ec99e54a3ca.jpeg)
Lexus in Toyota pozno vstopata v električno tekmo, saj prisegata na samopolnilne hibride, ki jih bodo začeli dopolnjevati priključno hibridne izvedenke.
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/f8/7f/5ec92ccb9ae6bcc650fc.jpeg)
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/35/7f/5bba4454d20482a7494a.jpeg)
Šef Lexusa Yoshihiro Sawa je oktobra dejal, da bodo na začetku prihodnjega leta predstavili platformo, na kateri bodo nastajali priključni hibridi in 100-odstotno električna vozila.
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/e2/fb/0e3a4098cff9616c743e.jpeg)
"Povsem električni UX 300e zagotavlja odlične vozne karakteristike," so pri Lexusu zapisali v izjavi za javnost, kjer ostajajo skrivnostni s tehničnimi podrobnostmi, razkrili pa so, da bo imelo vozilo vgrajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 54.3-kWh in električni motor moči 150 kilovatov in 300 Nm največjega navora.
![Lexus UX 300e | Avtor: Lexus](/media/img/c0/5a/3280b8a267cb0ff5b3d8.jpeg)
Z eno stopalko bo možno pospeševati in zavirati (danes že uveljavljena tehnologija pri električni avtomobilih), s čimer bo regeneriral energijo ob ustavljanju in polnil baterijo za večji doseg. Baterija bo v korist prostorne kabine in dinamične vožnje (nizko težišča) vgrajena na dno vozila. Pri Lexusu trdijo še to, da bo vožnja povsem tiha, saj se v kabino ne bo prebijal hrup ali piš vetra. Tudi na račun piljenja aerodinamične zasnove.
Bravo Toyota, samo 5 let prepozno in ni ravno neki presežek, razen verjetno kvalitete, so bili in so še boljši EV npr. Nissan, Hyundai... in še posebej Tesla, drugi pa še sledijo v 2020 in kasneje, pač kasno paljenje