Vendar pa bo Volvo, ki je znan kot znamka, ki največ konjev stavi na varnost, svoja vozila v srednji in severni Evropi serijsko obula v celoletne pnevmatike.
Pnevmatike, primerne za vse letne čase, pridobivajo popularnost. Vozniki so razbremenjeni stresa ob menjavi letnih za zimske in obratno, zadnje zime v Evropi pa so se bolj kot ne izkazale za zelo mile. Celoletne pnevmatike so postale priljubljene celo v primarni proizvodnji. Za zdaj le pri nizkocenovnih znamkah kot je Dacia. Vendar pa so kupci dusterja in stepwayja zelo racionalni, zato prav nasprotno tega od premijske znamke Volvo tega nismo pričakovali.
Švedski proizvajalec avtomobilov, katerega DNK je povezan z varnostjo, je napovedal, da bo svoja popolnoma električna vozila serijsko opremil s celoletnimi pnevmatikami Recharge.
Za srednjo in severno Evropo
Pri Volvu trdijo, da gre za pnevmatike, primerne tako za severno kot srednjo Evropo, in da predstavljajo praktično alternativo tradicionalnim pnevmatikam. Bolj kot posamezne letne ali zimske pnevmatike naj bi bile sposobne spopada s širšim spektrom vremenskih in cestnih razmer, hkrati pa želijo na ta način kupce razbremeniti rednih menjav pnevmatik dvakrat na leto.
Zelo verjetno pa "zajec tiči v drugem grmu." Pri Volvu priznavajo, da bi njihova odločitev pripomogla pri zmanjšanju emisij CO2.
"Vzdrževanje nizkega kotalnega upora pnevmatik je za električne avtomobile pomembnejše kot za tradicionalne avtomobile, saj imajo večji vpliv na porabo energije in doseg," pojasnjuje Gisela Blomkvist, direktorica Volvovega centra za trajnost. "Ta funkcija je običajno omejena na letne pnevmatike, v primeru pnevmatik Recharge pa smo jo podaljšali tudi za zimske mesece, kar prinaša koristi tako kupcem kot okolju." Vendar še vedno obstaja vprašanje varnosti.
Neodvisni testi pnevmatik potrjujejo, da nobena celoletna pnevmatika ne ustreza parametrom najboljših poletnih pnevmatik poleti in najboljših zimskih pnevmatik pozimi. Vedno gre za kompromis. Še toliko bolj preseneča izjava Volva, da so "strokovnjaki za varnost družbe Volvo ugotovili, da je uporaba poletnih in zimskih pnevmatik manj varna pri temperaturah okoli nič stopinj Celzija, ne glede na to, ali so razmere suhe ali mokre. V takih razmerah naj bi bile pnevmatike Recharge najbolj varna izbira.
V6 agregat, 4x4 stalni pogon in konkretne zimske...pa si zmahou. Vse drugo je samo slabša alternativa
Dokler se po ravnem voziš, je marsikej dobro. Ko se pa začnejo resni hribi, pa pozab na te štose
Michelin Crosclimate odlična celoletna pnewvmatika zelo jo priporočam