Poslastica v obliki novega prestižnega razreda S prihaja prihodnje leto, za pokušino pa so pri Mercedes-Benzu z lansiranjem na slovenski trg poskrbeli z dvema modeloma, CLS shooting brake, in GL.
Oba nišna modela sta tipična predstavnika napredka podjetja iz Stuttgarta, ki se trudi na trg uvajati nove razrede ali podrazrede, ki poleg inovativne oblike ponujajo še več udobja in luksuza. Pri GL-u so se Nemci spraševali, ali nadaljevati njegovo zgodbo? Pozitiven odgovor je potencial na trgih Azije, Bližnjega vzhoda in ZDA, kjer nameravajo resno konkurirati toyoti land cruiser, medtem ko z modelom CLS shooting brake ciljajo na širšo uporabnost, zaradi pet centimetrov višjega stropa v primerjavi s kupejem pa tudi na več udobja za tri potnike zadaj.
CLS prestižni karavan
Prtljažnik v osnovi meri razkošnih 590 litrov, povečati pa ga je moč na 1550 litrov. Motorna paleta je enaka kot pri kupejevski različici, torej tri bencinske in tri dizelske različice. Cene se na dizelski strani začnejo pri 62.400 evrih za model CLS 250 CDI BlueEfficiency z 2,2-litrskim štirivaljnikom z močjo 150 kilovatov in samodejnim 7G-Tronic plus menjalnikom in končajo pri 80.880 evrih, kolikor stane šestvaljni CLS 350 CDI 4Matic z 195 kilovati moči in 7G-Tronic plus menjalnikom. Na bencinski strani je najcenejši šestvaljni model CLS 350 BlueEfficiency z 225 kilovati moči in 7G-Tronic plus menjalnikom, ki stane 76.500 evrov, najdražji bencinski predstavnik je CLS 63 AMG, ki premore 386 kilovatov moči in AMG speedshift MCT 7 stopenjski športni menjalnik. Cena zanj je najmanj 157.800 evrov.
Prestižni terenec za sedem
Uvoznik zaradi dviga davka na motorna vozila pri nas in slabše konkurenčnosti v primerjavi s tujimi trgi ne načrtuje velikih prodajnih številk. V letu 2013 je tako prodati 30 primerkov modela CLS, od tega 10 shooting brakov (dva so že prodali) in okoli 15 modelov terenca GL.
Pod slikam vam piše ML?!