SL na avtomobilistični sceni vztraja 60 let, s čimer si je prislužil naziv kultni avtomobil. Glede na prestiž in visoko ceno se tovrstne generacije ne menjajo kot hlače, zato je zadnja na trgu vztrajala kar deset let. To je dovolj dolgo obdobje, da kljub dvema prenovama v tem času v Stuttgartu ponujajo novinca, ki ga boste sodeč po besedah uvoznika videli tudi na naših cestah.
140 kilogramov lažji
SL je avtomobil za voznike, ki zahtevajo največ. Kot predhodni model (predstavili so ga leta 2001) ima novi SL trdo zložljivo streho. Karoserija je skoraj v celoti izdelana iz aluminija, zaradi česar je za 140 kilogramov lažji, kar se pozna tako pri vozni dinamiki kot porabi.
Pranje stekel z odprto streho
Novosti je veliko, med njimi izpostavljamo sistem Magic Vision Control, ki čistila za pranje stekel ne razpršuje več od spodaj, ampak od zgoraj navzdol. S tem so omogočili pranje stekel tudi v primeru, ko ima avtomobil spuščeno streho. Avtomobil je na cesti suveren zahvaljujoč prilagojenemu aktivnemu vzmetenju, dober občutek daje elektromehanični volan.
Lastnike razvaja streha magic sky, ki ob pritisku na gumb zatemni streho in tako zagotavlja potrebno senčenje v sončnih dnevih, ozvočenje Bang & Olufsen, multimedijski vmesnik command, znotraj je nov aktivni parkirni sistem s podporo kamere, prostoročno zapiranje prtljažnih vrat ...
Začetek nad sto tisočaki
Novi motorji BluDIRECT po zagotovilih tovarne obljubljajo do 29 odstotkov nižjo porabo. Na začetku bosta ponudbo sestavljala dva bencinska modela, SL350 z 3,5-litrskim V6 motorjem in močjo 225 kilovatov ter model SL500 z 4,7-litrskim V8 biturbo motorjem z močjo 320 kilovatov. Oba modela sta kombinirana z 7G-tronic plus menjalnikom, prav tako imata oba najvišjo hitrost elektronsko omejeno na 250 km/h, s tem da SL350 do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde, SL500 pa v 4,6 sekunde. Za prvega je treba odšteti najmanj 101.590 evrov, za močnejši SL500 pa se cene začnejo pri 137.890 evrih.
Trije pri nas že prodani
70 SL-ov pete generacije je bilo prodanih v Sloveniji, od tega jih je zgolj polovica ostala pri nas. Zadnji dve leti se pri nas sploh ni našlo kupca, ob prihodu nove generacije pa so prodani že trije, še dva do štirje pa ostajajo v prodajnih načrtih do konca leta.
nad tem trem, ki so ga že kupili bi bilo potrebno poslati dacarje