Direktor znamke Peugeot pri nas, Adam Kavšek, je na predstavitvi povedal, da v uspeh novega peugeota 308 močno verjamejo, saj ugotavljajo, da vse bolj prevladujoči športni terenci niso všeč prav vsem. Z njim bi radi spet povečali tudi svojo prisotnost v tem avtomobilskem razredu.
Pri Peugeotu pravijo, da novi peugeot 308 pooseblja več dobrih lastnosti. Prva je dinamičnost, h kateri gotovo pripomorejo tudi motorji. Ti so dve različici 1,2-litrskega trivaljnika z močjo 81 ali 96 kilovatov ter 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 96 kilovatov. Močnejši bencinski in turbodizelski motorja bosta na voljo tudi z možnostjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika, na katerega, kot pri drugih modelih, pri Peugeotu veliko stavijo.
Na voljo bosta tudi dva hibridna sklopa z močjo 132 ali 162 kilovatov, ki ju bosta sestavljala 1,6-litrski turbobencinski motor z dvema močema in enaki elektromotor ter baterija, ki omogoča do 60 kilometrov električne vožnje z največjo hitrostjo 130 kilometrov na uro. Čez dobro leto sicer pride tudi popolnoma električni peugeot 308.
Tretja generacija modularne platforme
Izpostavljajo tudi lego na cesti, h kateri pripomore tretja generacija modularne platforme EMP2, iz katere izhaja tudi visoka stopnja varnosti, h kateri sicer pripomorejo tudi asistenčni sistemi. Poleg tistih, ki so bili na voljo že doslej, je na voljo kar nekaj dodatnih. To so zaznavanje prečnega prometa za vozilom pri vzvratni vožnji, podaljšan doseg nadzora mrtvega kota in »drive assist 2.0«, varnostni paket, ki vključuje možnosti prilagoditve hitrosti v ovinku, polavtomatsko menjavanje voznega pasu in vnaprejšnja opozorila za omejitev hitrosti.
Peugeot ob začetku prodaje peugeota 308 vabi k sodelovanju vse, ki bodo na kar najbolj zanimiv in kreativen način predstavili »izjemnost«, ki jo pripisujejo njihovemu novemu avtomobilu. Izpostavljajo predvsem novi znamkin logo, ki »se z ultramodernim videzom bohoti na okrasni maski vozila ter z njim naznanja popoln preporod in je povrh vsega narejen v Sloveniji.« Tiste, ki bodo sodelovali na natečaju, pozivajo, naj oblikujejo, naslikajo, narišejo ali fotografirajo svoje videnje izjemnosti. Najbolj kreativne prikaze izjemnosti bodo tudi nagradili. Svoje delo lahko do vključno 14. februarja 2022 pošljete na e-mail naslov: izjemen@308.si.
Vse različice peugeota 308 bodo imele tudi led luči. Žarometi bodo v višjih opremskih različicah lahko tudi matrični, zadnje luči pa bodo imele dnevne luči v obliki krempeljcev.
Tako kot zunanjost je tudi notranjost povsem nova. Izstopa predvsem zadnja generacija i-cockpita z možnostjo tridimenzionalnega prikaza digitalnih instrumentovin 10-palčnim za dotik občutljivim zaslonom, ki je z navideznimi gumbi i–toggle prevzel tudi precej opravil fizičnih stikal. Ta sicer stajajo, oprav tako pa tudi fizični gumb za glasnost radia. Meniji so sicer lahko tudi v slovenščini, bo določenih pogojih pa je možno tudi brezžično zrcaljenje mobilnega telefona. Na voljo bo sedem barv karoserije, serijska pa bo kovinska olivno zelena.
Ponudba in cene
In koliko bo peugeot 308 pri nas stal? Za osnovni peugeot 308 active pack 1.2 puretech 110 bo treba odšteti 19.371 evrov, enako opremljena 130-'konjska' različica bo stala vsaj 22.692 evrov, za priključno hibridni peugeot 308 active pack hybrid 160 pa bo treba plačati vsaj 31.829 evrov. Vse cene upoštevajo 1.250 evrov popusta ob izkoristku financiranja, ki vsebuje tudi 5 let jamstva.
Poleg priključnega hibrida bo kupec brezplačno dobil tudi »wallbox« za hitrejše polnjenje baterij, vendar bo moral sam poskrbeti za električno napeljavo do zidne polnilnice, poleg tega pa bo moral za 7,4-kilovatni polnilnik (namesto serijskega 3,6-kilovatnega) doplačati 250 evrov.
Kot rečeno ima Peugeot z novim peugeotom 308 v Sloveniji precej smele načrte. V letošnjem letu načrtujejo prodajo vsaj 500 vozil (vključno s kombiji 308 SW), od česar naj bi bilo okrog 10 odstotkov priključnih hibridov. Ugotavljajo sicer, da kupci vse več povprašujejo po vozilih s samodejnimi menjalniki, manjša pa se (čeprav ne korenito) prodaja dizelskih različic.Kaj se bo zgodilo v prihodnosti in kakšen bo delež posameznih pogonov v avtomobilih, ki jih bodo prodali v prihodnosti, pa se zaradi hitrega spreminjanja razmer ne upajo natančno napovedati.