Pravzaprav ju je za zdaj mogoče le naročiti, saj bodo prvi kupci etvratno kombilimuzinsko astro lahko prevzeli spomladi, na karavana pa bo treba še malce počakati.
Glede na to, da o novi astri že precej vemo, saj je bila kombilimuzina predstavljena že julija, karavan pa ji je sledil v začetku decembra, na začetku razkrijmo podatek, ki zanima tiste, ki bi avto kupili, cene namreč.
Osnovna opel astra z 80-kilovatnim 1.2-litrskim turbobencinskim menjalnikom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za katero obljubljajo, da bo že v osnovi dobro opremljena, bo ob upoštevanji ponujenih ugodnosti na voljo za najmanj 18.950 evrov (oziroma 21.490 evrov brez ugodnosti). Za karavan bo treba ceni kombilimuzine odvisno od različice prišteti še dober tisočak do poldrugi tisočak.
Astra bo sicer v obeh karoserijskih različicah na voljo tudi kot 132- ali 165-kilovatni priključni hibrid, za katerega bo treba odšteti vsaj 32.890 evrov, oziroma 31.245 evrov ob upoštevanju prodajnih ugodnosti.
Poleg hibridnih sklopov, ki ju sestavljata elektromotor in 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik, ter že omenjenega 80-kilovatnega 1.2-litrskega turbobencinskega trivaljnika, bo astra na voljo še z 96-kilovatno različico trivaljnika in prav tako 96-kilovatnim 1,5-litrskim turbodizelskim trivaljnikom. Oba bosta na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Ob tem le pe ponovimo, da je nova opel astra zasnovana na skupni modularni platformi EMP3 skupine Stellantis, ki si jo deli tudi z novim peugeotom 308. Ta ji je v primerjavi s predhodnico prinesla ne le nove oblike, s katerimi se je radikalno oddaljila od predhodnice, ampak tudi najsodobnejšo vozno, asistenčno in infozabavno tehniko.
Med drugim je lahko opremljena tudi s pametnim sistemom, ki v določenih pogojih n avtocesti omogoča deloma avtomatizirano vožnjo brez pomoči a pod nadzorom voznika.