GM-ov in Fordov devetstopenjski menjalnik ne bo prvi v serijskem avtomobilu, bo pa zato prvenec predstavljal desetstopenjski menjalnik.
Američani so z najavo desetstopenjskega menjalnika pod vprašanje postavili besede prvega človeka ZF-a Stefana Sommerja, ki je ob predstavitvi lastnega devetstopenjskega menjalnika dejal, da je to za avtomobilske menjalnike maksimum. Sommer je izpostavil, da bi vsaka dodatna prestava preveč povečala težo in kompleksnost samega menjalnika, kar bi vplivalo tudi na porabo goriva.
Strokovnjaki pravijo, da bi utegnilo vozilo, kot so suvi ali crossoveerji, z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom v primerjavi s šeststopenjsko avtomatiko v povprečju porabiti 10 odstotkov manj goriva. "Ekipa inženirjev GM-a in Forda je že začela z razvojem," je dejal Jim Lanzom, podpredsednik General Motorsa zadolžen za globalni razvoj menjalnikov.
To je tretjič, da ameriška velikana skupaj razvijata menjalnik. Najbolj uspešno se je sodelovanje izkazalo pri šeststopenjskem samodejnem menjalniku namenjenemu vozilom s prednjim pogonom. Po vsem svetu je bilo s tem menjalnikom opremljenih osem milijonov vozil.
36
ogledov
Prihajajo 10-stopenjski menjalniki
Ameriška avtomobilska velikana General Motors (GM) in Ford sta združila moči, da bi skupaj razvila samodejne menjalnike z devetimi in desetimi stopnjami prenosa. Cilj je izboljšati vozne sposobnosti in zmanjšati porabo goriva.