Generalni uvoznik za vozila Mercedes-Benz, podjetje Star Import, je v Ljubljani odprl prenovljen salon vozil. Hkrati je bil popolne prenove deležen tudi sprejemni del bližnjega pooblaščenega servisa. Celovita renovacija je bila končana v kratkih treh mesecih, po besedah generalnega direktorja skupine Emil Frey Jožka Tomšiča pa je ocenjena vrednost del okoli 1,5 milijona evrov, ki jih bodo pokrili iz lastnih sredstev.
Gre za zasnovo salona v skladu s strategijo MAR20X, ki jo je znamka Mercedes-Benz v svojo prodajno-servisno mrežo po vsem svetu začela uvajati lani in prinaša določene spremembe v sami obravnavi strank. Direktor družbe Star Import Marjan Murn je poudaril, da je tudi v času vse bolj digitaliziranega sveta in naraščajoče spletne prodaje še vedno izredno pomemben pristen stik s stranko ter možnost, da ji prodajno ali servisno osebje prisluhne pri željah in potrebah.
Hkrati gre pri Mercedes-Benzu za znamko, ki je sinonim za moderne in tehnično dovršene izdelke, takšno pa mora biti tudi vse, kar obkroža njihovo prodajo in poprodajne storitve.
V tej luči so povsem spremenili notranjo podobo prostorov in tudi prilagodili delovne procese. Za vse salone, ki delujejo po konceptu MAR20X, je značilno okolje, v katerem ima obiskovalec osrednje mesto. Zato so iz osrednjega prodajnega prostora odstranili vse mize prodajnega osebja, njihov delovni prostor je zdaj v ločenem ozadju salona.
Goste salona sprejme zaposleni, ki mu pravijo 'star' asistent, in jih usmeri dalje. Ideja je, da se stranka ob vstopu v salon takoj počuti sprejeto, osebje se ji lahko posveti in prisluhne njenim željam brez motečih dejavnikov, temu so namenjeni tudi posebni polzaprti in zaprti prostori. Sama ureditev salona je sicer zmes moderne arhitekture in uporabe različnih materialov, tudi lesa in posebne barve tal, ki oponaša barvo asfalta.
Že doslej so pri znamki velik poudarek dajali predaji vozila. Ker gre mercedesih v veliki meri za avte z veliko personaliziranimi lastnostmi, je prvi stik z novim avtom lahko še posebej prežet s pričakovanji in čustvi, zato so prostor za predajo vozila ustrezno preuredili, da zdaj omogoča več zasebnosti.
Poseben kotiček znotraj salona je namenjen športni podznamki AMG.
Kot je pojasnil Matjaž Kozin, direktor Emil Frey Avtocentra, so poleg vidnih sprememb glede zasnove salona zelo pomembne tudi spremembe delovnih procesov v ozadju. Nanje se je osebje začelo pripravljati že precej pred začetkom prenove salona.
Ob servisu najprej v lobi
Podobno so MAR20X koncept vpeljali tudi v svojo servisno storitev, kjer zdaj še več pozornosti namenjajo transparentnemu odnosu in dobremu počutju. Ne nazadnje je kar nekaj strank tudi iz tujine. Ko stranka pripelje avto na servis, ga z avtom vred sprejmejo v posebnem klimatiziranem prostoru, ki ga imenujejo kar lobi. Tam sprejemnik skupaj z lastnikom opravi pregled ključnih točk vozila, zbrani podatki pa se takoj vnesejo v servisni sistem.
Avto gre od tam v roke servisnega osebja, lastnika pa v prijaznem salonskem okolju sprejemne točke prevzame servisni asistent, ki mu razloži napovedane servisne storitve in ponudi dodatne storitve. Tam so v digitalni ali pisni podobi oziroma prek osebja na voljo tudi številne možnosti in dodatne informacije o vozilih, ki zanimajo obstoječe ali bodoče lastnike. Ob kavi lahko preverijo tudi ponudbo različnih izdelkov v obliki oblačil in modnih dodatkov izpod okrilja znamke Mercedes-Benz.
Še pred Ljubljano je bil pri nas v skladu z novo strategijo že prenovljen salon v Kopru. V prihodnje bo podjetje Emil Frey preuredilo tudi preostala salona pod svojim okriljem v Mariboru in Celju.
Na drugi strani zatemnjene šipe so boljši avti!