Ocenjevanje varnosti vozil pri trkih, ki ga izvajajo pri EuroNAP, je v 11 letih obstoja prinesel
velik pomik naprej, ko govorimo o varnosti avtomobilov. Danes kar 97 odstotkov testiranih
avtomobilov v kategoriji zaščite odraslih potnikov dosega rezultat štiri ali pet zvezdic. Glede na
to, kako je bil program zamišljen, torej da izboljša nivo zaščite, je čas, da se ta lestvica
dvigne.
Tako bodo pri EuroNCAP od februarja prihodnje leto začeli z novim in strožjim sistemom
ocenjevanja in proizvajalcem vozil tako otežili doseganje najvišjih rezultatov. Pri EuroNCAP namreč
menijo, da je prostora za dvig varnosti še dovolj, še posebej, ko mislimo na zaščito pešcev. V tem
segmentu še nobeden od proizvajalcev ni dosegel maksimalnih štirih zvezdic, večina pa se ustavi pri
dveh.
Z željo po rešitvi tega problema bo novi sistem ocenjevanja ovrednotil skupno varnost vozila.
Prav tako bo upošteval napredne pomožne tehnologije, kot je sistem elektronske stabilnosti, ...
Visoki predstavnik EuroNCAP Michel Van Ratingen je ob tem dejal, da današnji avtomobili s petimi
zvezdicami, "jutri" ne bodo več avtomobili s petimi zvezdicami.
EuroNCAP je ta teden objavil tudi rezultate zadnjih testirancev v petih različnih razredih
vozil: daihatsu cuore, hyundai i30, lancia delta, renault koleos in mercedes benz ML. Štirje od teh
petih vozil so prejeli oceno pet zvezdic za zaščito odraslih potnikov, kljub temu pa nihče od njih
ni prejel več kot dveh zvezdic za zaščito pešcev, kar je še dodatna potrditev, da je treba
ocenjevanje v prihodnje prilagoditi in uporabiti nov sistem meritev.
Preberite še ...
|
|
|