Pri Kiji pravijo, da so se pri oblikovanju novega sorenta, ki je plod sodelovanja med tremi oblikovalskimi studii v Južni Koreji, Evropi in Severni Ameriki, ravnali predvsem po načelu »prefinjena drznost« (refined boldness), pri katerem so si prizadevali, da bi obdržali robustno grobo estetiko predhodnika, a so ji dodali več prefinjenosti in elegance. Novi sorento ima tudi bolj ostre linije in več neprekinjenih površin, s katerimi deluje bolj izklesan od predhodnika z bolj zaokroženimi linijami.
![kia sorento | Avtor: Kia](/media/img/6f/a0/442a154fb926ec7ec700.jpeg)
Izhodišča z optime
Na zunanjosti sorento povzema veliko oblikovnih izhodišč, ki jih je vpeljala prav tako nova kia optima oziroma K5, kot se bo imenovala na nekaterih trgih, v središču pozornosti pa je predvsem velika oglata »tigrova maska«, ki zajame tudi žaromete s serijskimi led dnevnimi lučmi.
Bočne linije so oblikovalci prilagodili tako, da sorento v primerjavi s predhodnikom deluje podaljšan, s krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo. Podaljšan je tudi pokrov motorja, zaradi česar so stebriček A pomaknili 30 milimetrov bolj nazaj, od žarometov pa reko vsega avta vodi »karakterna linija«, ki se zaključi na vertikalnih zadnjih lučeh.
![kia sorento | Avtor: Kia](/media/img/e9/45/a9bb0c403b40ab66c6cd.jpeg)
Nizka široka armaturna plošča
Seveda je nova tudi notranjost, ki je utemeljena na nizki in široki armaturni plošči z zajetno osrednjo konzolo z 10,25-palčnim na dotik občutljivim zaslonom. Izstopajo tudi trapezaste šobe klimatske naprave ter izrazite zankaste kljuke vrat.
![kia sorento | Avtor: Kia](/media/img/c1/5c/b14805023febd8018aa5.jpeg)
Sorento bo zasnovan na novi platformi, o motorjih pa niso sporočili nič konkretnega. Če povzamemo angleški Autocar, bo na voljo 2,2-litrski turbodizelski motor, ki ga poznamo tudi v trenutnem sorentu, prav tako pa tudi hibridni pogonski sklop z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 1,5 kilovatne ure. Kmalu naj bi jima sledil še priključni hibrid z baterijo kapacitete 16,6 kilovatne ure.
![kia sorento | Avtor: Kia](/media/img/81/6e/cb185d4065d54520d606.jpeg)
Notranjost se mi zdi fenomenalna, kot v kakšnem britanskem Range Roverju. Precej lepše deluje vse skupaj kot v nemških, strogo uniformiranih in posledično oblikovno bolj dolgočasnih terencih.