Pri Kiji pravijo, da so se pri oblikovanju novega sorenta, ki je plod sodelovanja med tremi oblikovalskimi studii v Južni Koreji, Evropi in Severni Ameriki, ravnali predvsem po načelu »prefinjena drznost« (refined boldness), pri katerem so si prizadevali, da bi obdržali robustno grobo estetiko predhodnika, a so ji dodali več prefinjenosti in elegance. Novi sorento ima tudi bolj ostre linije in več neprekinjenih površin, s katerimi deluje bolj izklesan od predhodnika z bolj zaokroženimi linijami.
Izhodišča z optime
Na zunanjosti sorento povzema veliko oblikovnih izhodišč, ki jih je vpeljala prav tako nova kia optima oziroma K5, kot se bo imenovala na nekaterih trgih, v središču pozornosti pa je predvsem velika oglata »tigrova maska«, ki zajame tudi žaromete s serijskimi led dnevnimi lučmi.
Bočne linije so oblikovalci prilagodili tako, da sorento v primerjavi s predhodnikom deluje podaljšan, s krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo. Podaljšan je tudi pokrov motorja, zaradi česar so stebriček A pomaknili 30 milimetrov bolj nazaj, od žarometov pa reko vsega avta vodi »karakterna linija«, ki se zaključi na vertikalnih zadnjih lučeh.
Nizka široka armaturna plošča
Seveda je nova tudi notranjost, ki je utemeljena na nizki in široki armaturni plošči z zajetno osrednjo konzolo z 10,25-palčnim na dotik občutljivim zaslonom. Izstopajo tudi trapezaste šobe klimatske naprave ter izrazite zankaste kljuke vrat.
Sorento bo zasnovan na novi platformi, o motorjih pa niso sporočili nič konkretnega. Če povzamemo angleški Autocar, bo na voljo 2,2-litrski turbodizelski motor, ki ga poznamo tudi v trenutnem sorentu, prav tako pa tudi hibridni pogonski sklop z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo s kapaciteto 1,5 kilovatne ure. Kmalu naj bi jima sledil še priključni hibrid z baterijo kapacitete 16,6 kilovatne ure.
Notranjost se mi zdi fenomenalna, kot v kakšnem britanskem Range Roverju. Precej lepše deluje vse skupaj kot v nemških, strogo uniformiranih in posledično oblikovno bolj dolgočasnih terencih.