Na cilj 1500 kilometrov dolge trase relija so prispele tudi vse štiri slovenske posadke, ki so
lahko sredi Kopra nazdravile osvojenemu cilju – priti srečno do konca. Proga je v Sloveniji
potekala tako čez alpske ceste kot tudi skozi Dolenjsko. Tekmovalci so morali v starodobnih vozilih
premagati močno sonce kot tudi dež, za nameček pa še ob zaključku močan južni veter. Slednje sicer
ni pokvarilo odličnega razpoloženja ob zaključku relija.
V skupini Race je v absolutni konkurenci zmagal Johannes Huber s sovoznikom Wolfgangom
Viakowskyjem v porscheju 911 RS 3.0, izdelanim leta 1975. Slovenska posadka Metod Papež in Mišo
Šapec s fordom escortom je zaključila na 15. mestu in celo presegla cilj, saj sta v svojem razredu
dosegla odlično tretje mesto.
Dobro sta se odrezali tudi obe slovenski posadki v razredu Competition. Zakonca Prebil sta s
porschejem 911 SC targa zaključila na končnem 46. mestu v generalni razvrstitvi, medtem ko zakonca
Hrovat v astonu martinu DB6 coupe na 43. Ker rezultat ni bil v ospredju, so zadovoljni z
uvrstitvijo, saj še nimajo izkušenj s tovrstnimi reliji. Na cilj sta uspešno kot predtekmovalca z
oplom GT prispela tudi brata Franko, ki sta med relijem poskrbela za odpravo marsikatere nastale
težave. Kot zanimivost omenimo, da je na dirki sodeloval tudi dvakratni svetovni prvak v reliju
Nemec Walter Röhrl. Enainšestdesetletnik, ki mu mnogi zaradi izjemno natančne vožnje pravijo tudi
"The Master“ je nastopil s porschejem 911 2,4 S izdelanim leta 1970, vendar pa je moral reli žal
predčasno zaključiti kot vodilni na dirki. V Trbovljah mu je namreč odpovedal motor njegovega
porscheja.
Walter Röhrl je svoj prvi naslov svetovnega prvaka osvojil leta 1980 s fiatom, uspeh pa je
ponovil še dve leti pozneje z oplom. Ljubitelje bencinskega športa je osupnil leta 1987, ko je z
audijem S1 sport quattro podrl rekord na znameniti gorski dirki Pikes Peak v Ameriki. Slednja velja
za eno najtežjih gorskih dirk, saj je dolga kar 19,9 kilometra in večinoma pokrita z drsečim
makadamom. Uspehe je dosegal tudi na mnogih vztrajnostnih dirkah predvsem z vozili znamke Porsche.
20
ogledov
Prvi na cilju porsche 911 RS 3.0
1/74
6. Mednarodni rally starodobnih vozil Dunaj-Trst 2008 je še enkrat postregel s pravo poslastico za ljubitelje avtomobilizma. 1.500 kilometrov dolga pot se je končala sredi Kopra.