Avto
27 ogledov

RAV4 ima odslej tudi stas

Toyota RAV4
1/50
Žurnal24 main
Spremenjeni RAV4 se ponaša z osveženo, vpadljivo pojavo, ki v kombinaciji z uglajenim dizlom in 4x4 pogonom omogoča enostavno življenje na in izven asfalta.

RAV4 zadnje čase prenove doživlja pogosteje kot nekdaj Michael Jackson, čeprav ji to precej bolj uspeva kot pokojnemu kralju popa. Na začetku leta smo testirali RAV-a modelnega leta 2010 in takrat ugotavljali, da so pri prenovi v veliki meri pozabili na zunanjost. To so popravili z modelnim letom 2011, saj je RAV spredaj v dobršni meri spremenil videz, luči so zožili in zategnili, pokrov motorja znižali, nov je tudi celosten izgled sprednjega odbijača z vgrajenimi meglenkami.  Avtomobil sedaj deluje v koraku s časom.

Znotraj je zgodba nekoliko drugačna, saj je potrebno spremembe iskati z lupo, praktično edino, kar ga loči od leto starejšega modela, je nova vrsta oblazinjenja.

Toyota RAV4 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Testnik, ocenjen na ne več majhnih 33.600 evrov, je bil "naložen" z opremskim paketom elegance, kar med drugim prinaša dvoobmočno klimo, všečen in tudi za ženske pravšnje ukrojen volanski obroč v usnju, tu so še 17-palčna platišča in električno nastavljiv voznikov sedež, oba prednja potnika pa se lahko v hladnih jesenskih in zimskih jutrih veselita začetne toplote izpod sedal.

Presenečenj skratka ni, usnjene sedeže, navigacijo in kamero za parkiranje najdete v razredu višje. Voznikov delovni prostor je nekoliko utesnjen, predvsem za kolena.

Prilagodljiv prtljažnik
Še vedno za zgled konkurentom velja prilagodljiva zadnja klop in uporabnost prtljažnika, ki ga je mogoče s potegom dveh stranskih ročic podaljšati v potniški prostor in to v povsem ravno dno. Testni avtomobil je imel namesto zunanjega rezervnega kolesa, ki bi krnil omejen pogled nazaj, kit za popravilo kolesa, skrit v dnu prtljažnika. Na žalost pa so ostala prtljažna vrata z odpiranjem vstran, kar utegne biti na ozkih parkiriščih ovira.

Varčen, mestoma lenoben agregat
Vgrajeni 2,2-litrski dizelski agregat s 110 kW povsem zadosti potrebam, ki mu jih postavljajo (avto)ceste, z navorom pa je mogoče lepo shajati tudi med lahkotnejšo terensko vožnjo. Je pa motor pri nižjih obratih lenoben. Na našem testu je shajal s 7,6 litri goriva na 100 km, kar je glede na kubaturo in maso vozila dober rezultat.

Toyota RAV4 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Zmoti dolga, čeprav natančna ročica menjalnika, tipka za vklop vseh štirih smernikov pa je iz očitno estetskih razlogov umaknjena daleč stran od slepega dosega voznikove roke. Sprehajanje po meniju potovalnega računalnika poteka le enosmerno.

Po gobe da, v drva raje ne
Štirikolesni pogon je v primerjavi z nekaterimi tekmeci vedno vključen, odvisno od potreb je le, koliko navora gre na prednji in koliko na zadnji par koles. Pri nižjih hitrosti je mogoče pogon blokirati v razmerju 50:50. Manko drugih terenskih pomagal ("plazenje", reduktor …) dajejo vedeti, da se izven kolovozov podajate na lastno odgovornost, čeprav kratki previsi in 18 centimetrov oddaljenosti od tal niso zanemarljivi. Na cesti gre od od podvozja in odzivnosti volana pričakovati predvsem udobno vožnjo, kar pa je glede na ciljno klientelo tudi najbolj logično.

Toyota RAV4 2.2 D-4D elegant
Motor:
2.231 ccm
Vrsta: štirivaljni dizelski
Moč: 110 kW (150 KM)/pri 3.600 vrtljajih na minuto
Navor: 340 Nm/ med 2.000 in 2.800 vrtljaji na minuto 
Poraba: 7,6 litra/100 km, 154 gramov CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, 10,2 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.445 x 1.815 x 1.685, medosna razdalja 2.560, prtljažnik (v litrih): 410
Masa praznega vozila: 1.590 kg
Cena: 33.600 EUR (v akciji 32.600)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.