Espace se je z nekaterimi križanskimi potezami že v prejšnji generaciji oddaljil od enoprostorskega vzornika iz leta 1983 in naslednjih dveh generacij, z novo generacijo pa je popolnoma spremenil nrav in se spremenil v pravi pet- do sedemsedežni SUV.
Novi espace je nastal na povečani platformi CMF-CD, ki si jo deli z australom, kar v precejšnji meri izražajo tudi njegove oblikovne poteze. Z dolžino 4,72 metra je krajši od espaca prejšnje generacije, oid katerega je tudi za 215 kilogramov lažji, vendar naj bi po zaslugi razpotegnjenega zadka in izboljšav v ureditvi bila njegova notranjost prostornejša.
To se odraža tudi v prtljažniku, ki v petsedežni konfiguraciji meri 777 litrov, v sedemsedežni 159 litrov, povečati pa ga je mogoče na 1.818 litrov. K občutku prostornosti in zračnosti naj bi veliko pripomogla tudi sončna streha, ki je s površino več kot enega kvadratnega metra med največjimi na trgu.
Tako kot drugi novi renaulti, je tudi espace solidno opremljen z infozabavno in asistenčno tehniko. Osrednji del kokpita sta 12,3-palčni digitalni instrumentni sklop in 12-palčni za dotik občutljivi zaslon, na voljo pa je tudi 9,3 palčni projekcijski zaslon. Platforma mu zagotavlja do 32 pripomočkov za varnost in pomoč vozniku, na voljo pa je tudi z Renaultovim štirikolesnim volanom 4CONTROL advanced.
Prav tako pa se nova platforma odraža tudi v elektrifikaciji pogonskega sklopa. Gre za iz australa že znani samopolnilni hibridni sklop z močjo 200 'konjev'. Pri Renaultu poudarjajo predvsem njegovo gospodarnost, saj naj bi na sto kilometrov porabil le 4,6 litra bencina in v zrak izpustil 104 grame ogljikovega dioksida na kilometer.
Dokaj povprečno Renaultovsko oblikovanje.
To ni espace, ta je bolj podoben koleosu :)