Berlin želi zagnati stagnirajoči domači trg vozil z ničelnimi izpusti, ne da bi za to ponudil davčne olajšave ali druge finančne ugodnosti. Zato se je očitno raje odločil za prometne ugodnosti.
Brezplačno parkiranje
Načrti ministra za transport Alexandra Dobrindta poleg vožnje po pasovih, rezerviranih za sredstva javnega prometa, vključujejo tudi brezplačno parkiranje za električna in hibridna vozila.
Združenje nemških mest tovrstnim ukrepom nasprotuje, v Berlinu, Hamburgu, Stuttgartu, Münchnu in Kölnu pa so že dali vedeti, da jih ne nameravajo uveljaviti.
"Majhno število električnih avtomobilov, ki bi jim dovolili, da so v napoto množičnemu javnemu transportu, ni nekaj, kar bi bilo v skladu s takšno politiko javnega prevoza, kot si jo želimo," so ocenili v okoljskem uradu mestnega sveta v Bremnu.
461 konjev ni ekoloških
Kritični so tudi v nemški organizaciji za zaščito potrošnikov. Moti jih določba v osnutku načrtovanih ukrepov, ki bi uporabo pasov za avtobuse dovolila tudi vozilom, kot je hibridni Porsche Cayenne s 461 konjskimi močmi, čeprav ta avtomobil le malo prispeva k celotnemu zmanjšanju emisij.