Testnik je imel enobarvno zunanjost, vendar sportback od stebričkov navzgor ponuja tudi dvobarvni videz, ki ga naredi modnejšega, a ga hkrati podraži za 441 evrov. Če bi zanj odšteli visokih 25 tisoč evrov, bi že zaradi ekskluzivnosti izbrali tudi ta dodatek.
Sportback po našem mnenju krši pravilo, da so trivratni mali avtomobili lepši od petvratnih modelov. K temu pripomorejo tudi nova, 17-palčna retro platišča, za pridih športnosti pa serijska izpušna cev z velikim sijajem. Za dodatno varnost ponoči in v slabem vremenu skrbijo dobri ksenonski žarometi.
Lažje vstopanje na zadnjo klop
Sedenje zadaj je malenkost boljše, saj je prostora za glavo več, za tiste z več centimetri v višino pa ga je še vedno premalo, da bi se z njim vozili na daljše relacije.
Dobra akustika ob doplačilu
Pohvalno je, da je klima, ki deluje dobro, zdaj serijska, serijski je tudi ESC, ki v voznikovo veselje ne posega prehitro. Hvalimo povezljivost radijskega aparata z mobilnimi telefoni, ki je na visoki ravni, dober dodatek je zložljiv večji zaslon za prikazovanje radijskih postaj, s katerimi upravljamo s pomočjo vrtljivega gumba. Zaslon je moden in dobro pregleden, avdiosistem Concert, ki je na seznamu dodatkov, pa ustvari odlično akustiko.
Le pozdravimo lahko, da vozne lastnosti niso porušene. 1,6-litrski turbodizel s 77 kilovati moči zaradi majhne teže ponuja veliko poskočnosti in ekonomičnosti in izpust le 99 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Dodatno ga stabilizira športno podvozje, ostrejšo vožnjo v ovinkih omogoča večfunkcijski informativen trikraki usnjen volan. To, da je menjalnik le petstopenjski, ni njegova slabost, saj so pospeški dobri že od starta, razmerje prestav pa mu omogoča lahkotno gibanje tudi na avtocesti. Bolj športnim vseeno priporočamo odlični samodejni S-tronic menjalnik, ki pa je na voljo v kombinaciji z s šibkejšim 1,6- litrskim turbodizlom s 66 kilovati moči, vozilo pa je v tej motorni kombinaciji v osnovi dražje za tisočaka.
Poraba kot obliž na končno ceno
Prav dobro razmerje med prestavami in ekološki dizel pripomoreta k nizki porabi. Na testu je 1,6-litrski turbodizel popil 5,8 litra goriva, kar je obliž na končno ceno, ki je 25.270 evrov. Testnik je sicer imel veliko doplačljivih dodatkov, ki avtomobil podražijo za 4.200 evrov, a je dejstvo, da morate, če želite voziti premium avto, seči globoko v denarnico.
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.598 ccm
Najvišja moč: 77 kW (105 KM) pri 4.400
Najvišji navor: 250 Nm med 1.500 in 2.500 vrt./min
Poraba na testu: 5,8 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 99 g CO2/km
Zmogljivosti: 190 km/h, pospešek 10,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.954 x 1.746 x 1.422 medosna razdalja: 2.469
Prtljažnik: 270 litrov
Cena: 20.880/25.270 evrov (osnovni 1,6 TDI 77 kW ambition/testni)