"Inovacije, na primer na področju baterij, programske opreme ali avtonomne vožnje, so tukaj ustvarjene pragmatično in stroškovno učinkovito, z veliko ustvarjalnosti in izjemno hitrostjo," je dejal Oliver Blume v intervjuju za nemški "Zeit".
To znanje in izkušnje ter odnos je mogoče uporabiti za prenos na celotno skupino, je dejal Blume in dodal: "Še posebej v Nemčiji, kjer smo predolgo uživali v prejšnjem uspehu." Blume je zanikal, da je treba evropski avtomobilski trg zaščititi pred kitajskim uvozom "samo s carinami". "Splošni cilj bi moral biti pametno oblikovanje tarif," je dejal šef evropskega avtomobilskega velikana. Pravi, da bi jih lahko na primer povezali s spodbudami za naložbe.
Prodaja VW je lani padla zaradi slabih rezultatov na Kitajskem, kjer je avtomobilski gigant prodal skoraj 10 odstotkov manj vozil kot leta 2023. Obdržali pa so vodilni položaj na trgu vozil z motorji z notranjim zgorevanjem z več kot 20-odstotnim tržnim deležem, ugotavlja tiskovna agencija dpa. Ko gre za električne avtomobile, ki so na Kitajskem v razcvetu, je kitajski BYD že zdavnaj prehitel druge proizvajalce. "Na Kitajskem se je v kratkem času razvila konkurenčna avtomobilska industrija. Za nas je to neke vrste fitnes center," je še dejal Blume.
Pritiskajo s prodajo električnih jajc na vso silo,ja pa ne bo šlo dokler bodo dražja kot dizli in bencinarji halooooooo
Dokler se bo VW upiral kitajski konkurenci z nižjimi cenami na Kitajskem in dvokratnimi cenami v EU bo imel težave. Posredno poleg problemov z cenami energije bodo cene surovin tiste, ki bodo odločile kako bodo preživeli. Jeklarska industrija, elektronika lahko… ...prikaži več na hitro postanejo ''redka'' dobrina, ki jo kontrolirajo Rusi in Kitajci. Na kratek rok se poznajo carine v manjšem nakupu vendar so povišane cene v zadnjem letu izničile vso prednost, ki naj bi jo prinesel ta ukrep.