Avto
54 ogledov

SL in SLC po meri slovenskih odvetnikov, zdravnikov in poslovnežev

Mercedes-Benz SLC
1/30
Gregor Prebil
Letos je leto Mercedesovih kabrioletov. Na slovenske ceste, oziroma bolje zapisano prodajne salone, sta szapeljala prenovljeni model SL in SLC (nekdanji SLK). Čeprav v Sloveniji registrirane primerke v zadnjem letu lahko naštejemo na prste ene roke, pa si pri uvozniku s prihodom kopice novih modelov in obetavnejših časov obetajo bogatejšo bero prodaje luksuznih modelov. Nenazadnje so pred kratkim prodali S coupeja za 306 tisoč evrov.

Pri Mercedesu so zadnaj tri leta popolnoma prenovili paleto svojih klasičnih modelov, lani pa so se lotili še športnih modelov, s katerimi ciljajo na čustva voznikov in voznic.

Začelo se je s povsem novim modelom mercedes GT, nadaljevalo z S coupejem, leto 2016 pa bo leto kabrioletov. Po SL in SLC prihajata še S kabriolet in C kabriolet.

Andrej Bergantm, direktor prodaje osebnih vozil pri uvozniku vozil Mercedes-Benz Autocommerce je dejal, da pri omenjenih modelih ne gre za velike prodajne številke, a si predvsem od modela SLC, nekdanji SLK (cene se začnejo pod 40 tisočaki), obetajo prodajo vsaj 10 avtomobilov, ob vsaj dveh prenovljenih modelih SL, ki staneta vsaj 116 tisoč evrov. Kot zaznavajo sami so pri nas kupci teh avtomobilov uspešni podjetniki, tudi zdravniki, odvetniki ...

Mercedes-Benz SL | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Bergant je poudaril, da optimizem gradijo tudi na tem, da jim do zdaj pri nas ni ostalo na zalogi še nobeno tako vozilo, lani pa so pri nas prodali kar sedem S coupejev in to kljub zasoljenim cenam, ki so vzrok v davku na luksuz.

SL so zračno masko obrnili naokoli

SL je z vstopno ceno 116 tisoč evrov prestižni športni dvosedežni kabriolet, ki je ikona znamke z 60 letno tradicijo. Se še spomnite znamenitega gullwinga z „galebjimi vrati'“

Kljub temu, da gre za prenovljeni model, so pri Mercedesu vanj vgradili vso moderno tehnologijo za varnosti in udobje, vključno z izbranimi materiali, ki krasijo najnovejše nove modele znamke.

Najbolj opazna zunanja novost je nova maska hladilnika, ki je po vzoru na športna vozila z zvezdo v nosu iz petdesetih let prejšnjega stoletja, obrnjena – to pomeni, da je širši del zgoraj in ožji spodaj, kar ni značilno za druge mercedese.

Na spremenjenem prednjem delu so še nove zašiljene luči, "diamantna" motorna maska je v kontekstu aktualnih modelov iz Stuttgarta. Malce celo spominja na brutalnega GT-ja. Tudi zadaj so ga malce spilili, nova je grafika in postavitev povsem v rdeče obarvanih led svetil, nov je tudi difuzor z inkorporiranimi cevmi.

Mercedes-Benz SL | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil


Tako kot vsi zadnji modeli ima tudi SL nov multfunkcijski volan, večji je zaslon infotainment naprave, ki je vgrajen v armaturno ploščo in ni samostoječ, prenovili so analogno uro.

Standarden del opreme je sistem za zaviranje v sili, voznik lahko izbira med petimi načini vožnje (individualnim, udobnim, športnim, športnim+ in dirkalnim), sistem active body control med zavoji prilagaja nagibanje karoserije, sistem gretja airscarf skozi kanale v sedežih in naslonjalih za glavo potnikov usmerja hladen ali topel zrak navzgor k vratu, serijski je lok za zaščito potnikov v primeru prevračanja, razširili so paket ambientalne osvetlitve.

Od V6 do V12

Kupci bodo lahko izbirali med motorji V6 (SL 400), V8 (SL 500 in SL 63 AMG) in V12 (SL 65 AMG). Vstopni model s ceno 116.300 evrov je SL 400 z 3,0-litrski šetvaljnim motor z 270 kilovatov moči (367 KM) in 500 Nm navora, kar je 25 kilovatov moči več kot prej. 4,7-litrski motor V8 v različici SL 500 in ceno 161.900 evrov razvije 335 kilovatov moči (455 KM) in 700 Nm navora. Obe vozili imata devetstopenjski 9G-tronic samodejni menjalnik.

Mercedes SL 63 AMG poganja 5,5-litrski motor V8 z 430 kilovatov moči (585 KM) in 900 Nm navora, menjalnik je športen speedshift MCT s sedmimi stopnjami, SL 65 AMG pa ima pod motornim pokrovom 6,0-litrski motor V12 z 463 kilovatov moči (630 KM) in 1000 Nm navora. Menjalnik je prav tako samodejni sedemstopenjski speedshift plus 7G-tronic.

SLK po dveh desetletjih preimenovali SLC

Pri Mercedes-Benzu nadaljujejo so s predstavitvijo novih ali prenovljenih modelov, tudi preimenovali nekatere modele. Dvosedežni roadster  se ne imenuje več SLK, ampak po novem SLC.

Oblikovne spremembe pri SLC, v primerjavi z SLK, niso precejšnje. Nanašajo se na predrugačena blatnika, grafiko zadnjih led žarometov, spredaj so lahko inteligentni led žarometi, na novo so oblikovali aluminijasta platišča, dodali nekaj novih barv in modernizirali potovalno kabino, kjer sta drugačna armaturna plošča z večjim osrednjim zaslonom in nov športni volan.

Mercedes-Benz SLC | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Trda zložljiva streha se odpira oziroma zapira do hitrosti 40 km/h, med pomembnejšimi dodatki za varnost so aktivni sistem za zaviranje v sili, sistem opozarjanja na vozila v mrtvem kotu, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, parkirni asistent in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.

Tudi V6 motor

Osnovna različica SLC 180 s ceno 36.900 evrov, ima pod motornim pokrovom 1,6-litrski štirivaljni turbo bencinski motor z 115 kilovatov moči (156 KM), dvolitrska bencinska štirivaljnika premoreta 135 kilovatov moči (184 KM), oziroma 180 kilovatov moči. Nov je SLC 43 AMG s 3,0-litrskim V6 twin-turbo motorjem z 270 kilovatov moči (367 KM) in 520 Nm navora. Cena zanj je 71.500 evrov. Najzmogljivejši model v ponudbi ima še aerodinamični kit, športno nastavljivo podvozje, nova aluminijasta platišča in športno notranjost. Na dizelski strani je SLC 250d z 2,1-litrskim motorjem z 150 kilovatov moči (204 KM) ter ceno 44.900 evrov.

Šibkejša bencinska motorja sta standardno na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri ostalih različicah je standarden devetstopenjski samodejni menjalnik. evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.