Avto
64 ogledov

Slovenci ga želimo tipati

Avto, prodaja, nakup Shutterstock
Spletna prodaja. Slovenci še previdni pri nakupu avtomobila iz naslanjača.

Najboljša cena. “Prej ali slej bo internet spremenil način distribucije avtomobilov. Z njim je mogoče neposredno nagovarjati kupce in zmanjšati stroške distribucije,” napoveduje Giorgio Elefante iz finančne ustanove PricewaterhouseCoopers.

“Internet ima za kupce poglavitno vlogo pri pridobivanju informacij pred nakupom avtomobila, česar se vsi prodajalci dobro zavedamo in se temu prilagajamo, mi konkretno z enotnim oglaševanjem ugodnih ponudb prek spleta,” pravi Aleš Suhorepec, direktor prodajne mreže pri Renaultu Nissan Slovenija.

O razmahu nakupov avtomobilov iz naslanjača pa vendarle dvomi: “Ljudje smo preveč vizualna bitja in želimo avtomobil, ki je v posameznikovem življenju druga največja investicija za stanovanjem, pred nakupom videti in otipati. Prav tako lahko le trgovec doda informacije, ki jih na spletu ne boste našli.”

Zdravko Poljašević iz družbe Kreativni najemi, ki med drugim dobavlja nove avtomobile iz Nemčije, pa meni drugače in poudarja, da bi moral slovenski kupec svoj denar bolj ceniti. “Raje kot v število fikusov in steklene površine v salonih vlagamo v nižje rabate.” Potencialni kupec si avtomobil sestavi prek spletnih konfiguratorjev, nato pa družbo zaprosi za ustrezno ponudbo. “Na koncu dobi povsem enak avtomobil, velikokrat z boljšo opremo, a po precej ugodnejši ceni, ki vključuje vse slovenske dajatve, naše stroške in maržo,” pravi.

Manjši doma cenejši
Pridobitev novega avtomobila iz Evropske unije na daljavo je smiselna od srednjega razreda dalje, saj so manjši z vključenimi dajatvami v Sloveniji cenejši, o čemer smo se z različnimi ponudbami prepričali tudi sami.

Do –30 odstotkov
Popusti. V Nemčiji se je v zadnjih štirih letih že zelo uveljavil model sodelovanja trgovcev in internetnega posrednika. Sto petdeset uradnih nemških prodajalcev vseh znamk je povezanih s podjetjem MeinAuto.de, ki trgovcem brez dodatnih stroškov zagotavlja nove kupce in tako več prometa. Kupci v zameno od posrednika dobijo brezplačne nasvete in visoke popuste, ki so še bolj kot od znamke odvisni od proizvodne faze in opreme, je za Žurnal24 pojasnil predstavnik družbe Andreas Partz. Popusti sicer dosežejo tudi do 30 odstotkov uradne cene.

Trenutno je model takšnega poslovanja mogoč le za kupce z naslovom v Nemčiji, čeprav razmišljajo o širitvi prek meje.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.