Fordova novinarska konferenca s predstavitvijo rezultatov poslovanja je tradicionalno vezana na mesec januar. Direktor znamke David Jurič je leto 2024 ocenil za zelo dobro, saj je znamka Ford tako na ravni osebnih vozil kot lahkih gospodarskih vozil v vzponu.
"Če je trg osebnih vozil v letu 2024 zrasel za 8,4 odstotka, je Ford zrasel kar za 31 odstotkov," je v uvodu povedal Jurič, ki je kot glavni zvezdi med osebnimi vozili po upokojitvi fieste izpostavil prenovljena modela puma in kuga. Slednja je bila s skoraj 550 prodanimi vozili najbolj uspešen Fordov model v letu 2025 v Sloveniji. Fordov tržni delež je zrasel iz 2,6 na 3,1 odstotka, v letu 2024 je znamka pri nas prodala skoraj 1.700 novih osebnih vozil.
Ford se je v zadnjih letih poslovil od svojih enoprostorskih uspešnic C-max, S-max in Galaxy, deloma pa so vrzel zapolnili z enoprostorci iz programa lahkih gospodarskih vozil, kjer z 19-odstotnim tržnim deležem in 1630 prodanimi vozili ohranjajo 2. mesto v Sloveniji. Jurič pravi, da so bili predvsem zadovoljni s prodajo model courier. Izpostavil je še en zelo pomemben segment poslovanja, to so rabljena vozila. Njihova prodajna franšiza za rabljena vozila Preverjeno je postaja pomemben del poslovanja in sodi med največje ponudnike rabljenih vozil v Sloveniji.
Ford v letu 2025
Tudi pri Fordu bodo, vsaj v programu osebnih vozil, zelo električni. V drugem kvartalu lahko pričakujemo še en model slavnega imena – capri. Novi capri namreč ni 2+2 kupe, tako kot starodobni capri, ampak je v duhu sodobnega časa postal električni družinski križanec, SUV-kupejevska različica explorerja. Prihaja pa tudi povsem električna puma – s, pozor, še večjim megaboxom – pravi mali družinski električni avto. Ford, ki veliko stavi tudi na program lahkih dostavnih vozil, bo na slovenske ceste v letu 2025 dodal še E-tourneo courier, e-transit courier, E-tourneo custom in E-transit custom, vse v drugem kvartalu leta. Sredi leta sledi še poslastica za avtodomarje – ford nugget.
Jurič ni mogel mimo strožjih emisijskih norm, ki v Evropi veljajo od 1. januarja, tovarne in prodajalce vozil pa obvezuje k večji prodaji nizkoogljičnih ali brezogljičnih vozil. Pri Fordu, kjer veliko stavijo na električnega explorerja, nestrpno pričakujejo še eno legendarno ime v električni različici capri, prihaja pa tudi električna puma. Velike spremembe so se zgodile na trgu priključnih hibridov. "Cene za kugo in connecta smo znižali za 4.000 evrov in jih približali cenam hibridnih vozil. Upam, da bomo čez leto dni lahko tudi pri nas poročali, da je priključno-hibridna kuga, tako kot v Evropi, najbolje prodajan plug-in model pri nas."
Po rezultatih, ki jih že pred časom statistično obdelal in objavil nek neodvisni švedski inštitut, naj bi bili ravno plug-in hybridi, od uvedbe te tehnologije, najbolj nevarni za naključni vžig med vsemi vrstami pogonskih agregatov vgrajenih v vozila in menda… ...prikaži več tudi glavni krivec, da se je med ljudmi razširila fama o "nadpovprečni vnetljivosti" električnih avtomobilov!?
se strinjam s tabo kpl. ... ampak taki poskusi (ceu auto s celicam pokrit razn stekl) al pa modularne bat. so v preteklost ze bli veckrat narejen & cist lepo funkcionaln [nemcija] sam kaj k je blo dokaj drago pa… ...prikaži več je stvar nesrecno propadla oz. ni blo rentabilno v tis`th zanimi'vh > povo`jh < ... se ve zakva k fosiln drzav\evrop ni blo mar k je mela vec od ice_age vozil ... bomo vidl koko bo z leti "tesla" z_vozila k ziher ni 100% tam vse o.k. ... je pa vsaka konkurenca nujn potebna/dobrodosla 🤦
moje priporočilo avtoindustriji. takoj na streho namesto šibedaha foto panel, drugič baterija naj bo modulrana, kar pomeni da se lahk jemlje iz avta module baterije glede na potrebe poti in s tem zmanjšujem maso in posledično tudi porabo, hkrati pa… ...prikaži veča doma se polni preostanek modulov baterije na FVE. in tretje takoj preuredit baterije da so multi uporabne, torej da jih lahko uporablja kot hranilnik energije v domači hiši, kadar se jih ne rabi v avtu. to je moj predlog.