Sony in Honda sta na sejmu zabavne elektronike CES v Las Vegasu predstavila skupno avtomobilsko znamko Afeela – in takoj predstavila študijo. Kot posebnost ima vozilo zaslon med žarometi.
Sony je očitno resen glede svojih avtomobilskih ambicij. Elektronski gigant bo svoj avtomobil, ki ga je razvil skupaj s Hondo, prodajal pod novo blagovno znamko Afeela. Skupno podjetje je na tehnološkem sejmu CES v Las Vegasu predstavilo prototip vozila, ki naj bi ga leta 2026 predstavili v Severni Ameriki. Sony želi pri Afeeli med drugim izkoristiti prednosti umetne inteligence, zabave in senzorjev kamere, je povedal vodja Sony Honda Mobility Yasuhide Mizuno.
Poseben zaslon za zunanje opazovalce
Sony je v zadnjih letih v Las Vegasu pokazal že dva prototipa električnega avtomobila, in sicer pod imenom Vision-S. Novo vozilo temelji na prejšnji zasnovi, vendar bolj kot prej spominja na vozila znamke Porsche, predvsem v zadnjem delu. Avto naj bi imel 45 kamer in drugih senzorjev, vključno s funkcijami avtomatizirane vožnje. Nenavaden detajl je zaslon med prednjimi žarometi, ki lahko ljudem pred avtomobilom prikazuje informacije.
Električni avtomobil naj bi bil naprodaj leta 2026, najprej v ZDA, kasneje pa še na Japonskem in v Evropi. Prednaročila naj bi bila možna od leta 2025 dalje.
Novi električni avtomobil se bo cenovno kosal z ostalimi premijskimi proizvajalci, kot so Mercedes-Benz, BMW, Volvo in Audi. Pri Sonyju verjamejo, da bo programska oprema na voljo v okviru naročniških storitev, kar pomeni, da bodo lastniki vozil verjetno morali plačati mesečno naročnino za uporabo določenih funkcij.
Sony, ki se s Playstationom ukvarja z video igrami, ima pa tudi glasbeno podjetje in hollywoodski studio, želi zagotoviti zabavo v avtomobilu. Japonci vidijo avtomobile - še posebej električne avtomobile - kot pomembno platformo za prihodnost svojih tehnoloških in zabavnih izdelkov.