Dacia ima velike načrte: po besedah izvršnega direktorja Luce De Mea želi romunska hčerinska družba Renaulta v naslednjih petih letih svojo paleto modelov razširiti za vsaj tri serijske modele, želi pa se prebiti v nekatere višje segmente. Nizkocenovna znamka je ponudila tudi prvi vpogled v konceptno vozilo Bigster, ki naj bi kot SUV v kompaktnem razredu postal veliki brat Dusterja. Pri Dacii točnega datuma prihoda večjega SUV-ja še niso navedli.
Okoli 4,60 metra dolg športni terenec ne ponuja nobenega okrasja ali odvečnosti, kroma ali lažnega aluminija, pač pa je po zagotovilih Dacie študija Bigster concept pristen športni terenec s trdnimi načeli, kot je izbira izključno surove reciklirane plastike za zaščitne elemente na zunanjosti karoserije.
Kot prihodnji glavni lik v paleti znamke Dacia bo lahko deležen alternativnih motorjev in hibridnega pogona zahvaljujoč konstrukcijski osnovi, ki znamki omogoča, da gre v korak s pričakovanju kupcev in razvojem predpisov.
Minulih 15 let je Dacia ponujala sodobna, a hkrati enostavna vozila. Naslanjajoč se na strokovno znanje je Dacia izkoriščala preverjene in že amortizirane tehnične rešitve Skupine Renault in Zveze Renault-Nissan-Mitsubishi. Dacia je svoje ime uveljavila v 44 državah in doslej prodala več kot sedem milijonov vozil. Po prodaji individualnim kupcem sta v Evropi leto za letom Sandero najbolje prodajani avtomobilski model vseh segmentov, duster pa številka ena med športnimi terenci (SUV)
Dacia je sicer v okviru predstavitve strateškega načrta Skupine Renault, poimenovanega Renaulution, razkrila svoj 5-letni načrt. Dacia namerava z ustanovitvijo poslovne skupine (»business unit«) Dacia-Lada povečati svojo učinkovitost in konkurenčnost, hkrati pa bi radi segli onstran svojega okvira kar zadeva trge in izdelke, še posebno v segmentu C. Prav študija Bigster Concept napoveduje razširitev ponudbe znamke na nova obzorja.
»Dacia bo ostala Dacia in še naprej ponujala zanesljive modele, ki bodo kupcem ponujali smotrn nakup z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno. Z ustanovitvijo poslovne skupine Dacia-Lada bomo v celoti izkoristili modularno konstrukcijsko osnovo CMF-B, izboljšali našo učinkovitost in še povečali konkurenčnost, kakovost in privlačnost naših modelov. Na voljo nam bo vse potrebno, da se usmerimo k še višjim vrhovom. Študija Bigster Concept kaže to pot,« je med med razkritjem strateškega načrta Renaulution povedal generalni direktor znamk Dacia in Lada Denis Le Vot.
Aha se 10 let in to ne bo več cenovno ugodna znamka,ampak samo se ena znamka več. Podobno kot velja za Korejske znamke.