Trezia je skupen proizvod Subaruja in Toyote, in je pravzaprav sestrski model toyote verso-S s katero si deli tudi vso tehnologijo. Subarujeva, skoraj štiri metre dolga novost, oblikovno sledi dinamičnim in športnim oblikovalskim smernicam podjetja, kar je najbolj izrazito pri sprednji maski vozila. Tudi dvignjen zadek s trapezastimi žarometi je bolj športen od toyotinega, na splošno pa večjih odstopanj med modeloma, ki ju odlikujejo čiste in gladke linije, ni. Posamezni elementi na avtomobilu, kot so vgrajeni smerniki v vzvratna ogledala pa avtomobil naredijo bolj prestižen, saj so to prvine vozil višjega razreda, in ne malih MVP vozil.
Uporabna, a preveč plastična
Notranjost je prostorna in uporabna, vozniku prijazna pa je postavitev stikal na armaturni plošči, ki so postavljena v vrsto in zato bolj pregledna. Menjalnik je postavljen višje, kar se je med prvo vožnjo z novo trezio izkazalo za dobro, tudi prostora za glavo in noge je dovolj tako spredaj, kot na zadnji klopi, kamor zaradi visoke zasnove lahko sedejo tudi tisti višje rasti. Pred voznikom so pregledni merilniki, vendar pa ukaze, kot je potovalni računalnik še vedno pogrešamo na zelo dobrem volanskem obroču. V avtomobilu so številne odlagalne površine, tudi prostor za kozarce za potnike zadaj, v dvodelnem sovoznikovem predalu pa so tudi vsi možni priključki za IT povezave, na žalost pa je preveč plastike. Prtljažnik je dovolj prostoren, saj že v osnovi ponuja 429 litrov, ob podrtju deljive zadnje klopi pa lahko ta naraste do največ 1388 litrov. Funckionalnost prtljažnega prostora je poudarjena z dnom, ki ga lahko znižamo za dodatnih 12 centimetrov, lahko pa se tudi odstrani pregrada, kjer naj bi bilo rezervno kolo.
Komapaktna trezia bo v Sloveniji na voljo od začetka marca, kupcem pa bosta na voljo dva paketa opreme in zgolj en motor, ki je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Euro5 1,3-litrski bencinski motor z 99 konjskimi močmi, znan že iz toyotinih modelov, se je izkazal za dovolj zmogljiv, prav tako dobro svojo nalogo opravlja šeststopenjski menjalnik. Kombinacija obojega po zagotovilih tovarne omogoča, da je povprečna poraba avtomobila pri kombiniranem ciklu vožnje zgolj 5,5 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, emisije CO2 znašajo 136 gramov na prevožen kilometer.
Serijsko sedem zračnih blazin in ESP
Še najbolj nam je šel na prvi vožnji v nos hrup v potniški kabini, pa čeprav pri Subaruju trdijo, da so prav pri tesnenju potniške kabine naredili korak naprej. Za varnost so poskrbeli tudi z bolj trdno strukturo karoserije, predvsem na najbolj izpostavljenih delih. ABS in ESP sta serijska, prav tako sedem zračnih zaves in blazin, tudi tista za kolena voznika. Opreme je že pri osnovnem paketu opreme dovolj, vsaj tiste bistvene za voznike in potnike. Tu so še 15-palčna kolesa, ročna klimatska naprava, električno nastavljiva zunanja ogledala in stekla spredaj, ...
Osnovno opremljena različica bo pri nas stala 15.590 evrov. Z bolj bogato opremo Trend, pri kateri dobite za palec večja platišča, luči za meglo, stikala za upravljanje z avtoradiem na volanu, volan nastavljiv po višini in globini, pa je potrebno odšteti še dodatnih 1.200 evrov. Metalna barva, skupaj je moč izbirati med petimi barvami, avtomobil podraži še za 450 evrov. Subarujev cilj je, da bi v letu 2011 kupce v Sloveniji našlo 50 trezij.