Proizvodnja v Teslinih tovarnah v Berlinu in Šanghaju bo v naslednjem obdobju prekinjena. Kot so navedli izboljšanje proizvodnih procesov. Ima pa ameriško podjetje še druge težave, ena izmed njih je porazna prodaja v drugem četrtletju letošnjega leta. Padec prodaje je bil kar 18-odstoten. Veliko se je pisalo tudi o odpuščanju delavcev, zadnja vest pa je, da bo morala njihova delovna sila v Nemčiji in na Kitajskem na prisilni letni dopust.
Pričakuje se, da tovarni v Berlinu in Šanghaju ne bosta delovali več tednov, razlog je izboljšanje proizvodnega procesa. Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov je v prvih dveh tednih julija najprej ustavil proizvodne linije modela Y v Šanghaju. Proizvodnja modela 3 na Kitajskem bo ustavljena 18. julija, in sicer za 20 dni. V tem premoru naj bi se proizvodni proces izboljšal, tako da bo s tovarniških trakov zapeljalo večje število avtomobilov, med avgustom pa naj bi normalizirali proizvodnjo v Šanghaju.
V tovarni na Kitajskem letos ne bodo izpolnili pričakovanj, saj so bile proizvodne linije ustavljene tudi spomladi, ko so v Šanghaju zaradi številnih okužb s koronavirusom uvedli policijsko uro.
30 sekund namesto treh minut
V gigatovarni v bližini Berlina bodo 11. julija za dva tedna ustavila delo. Nemški mediji poročajo, da želi Tesla z avgustom podvojiti proizvodne zmogljivosti v tem obratu. Po nekaterih poročilih je bilo to zaprtje načrtovano že pred meseci. Časnik Bild poroča, da se bo tovarniška prenova osredotočila na to, da bodo avtomobilske karoserije na vsaki proizvodni postaji porabile le 30 sekund, namesto okoli treh minut, ki jih zdaj porabijo na vsaki stopnji.
Iz Tesle so še sporočili, da nameravajo v nemški tovarni proizvesti 500.000 avtomobilov na leto, vendar do zdaj proizvodnja dosegla le desetino prvotnega načrta. Za zdaj ni znano, kateri del od 4500 delavcev bo odšel na dopust, koliko pa jih bo v tovarni ostalo zaradi reorganizacije proizvodnje.
Elon Musk, izvršni direktor Tesle, je nedavno objavil, da nove tovarne v Nemčiji in Teksasu izgubljajo milijarde dolarjev, saj so stroški visoki in rezultati slabi. Kljub temu je bil junij najboljši mesec za Teslo doslej, kar zadeva proizvodnjo, saj je s tovarniških trakov zapeljalo 254.695 avtomobilov.
Vedeti moramo, da Kitajska proizvodnja teslinih vozil v EU prihaja preko luke Koper. Pri tem bodo ob dober dobiček !
torej bo klump postal še večji klump. namest da bodo šraufal vijake, bodo kar žeblje zabijal. da bo hitrš
el.avto ne more nadomestiti bencinarja,niti pod razno,za kratke relacije je dober ,da naletiš na zastoj na vročini ali pa mrazu ,ti požre vso energijo klima ali gretje in konec potovanja.