Preizkusili smo najnovejšo generacijo limuzine BWM serije 5 s klasiko pod motornim pokrovom, turbodizelskim štirivaljnikom in s štirikolesnim pogonom z oznako 520d xDrive.
Seveda v povezavi z učinkovitim samodejnim osemstopenjskim menjalnik Steptronic. Kljub skoraj 200-konjskim močem pod motornim pokrovom je poraba plinskega olja več kot pet metrov dolge limuzine majhna, 1.000 kilometrov brez ustavljanja na bencinskih črpalkah pa povsem dosegljiv cilj.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
No, BMW iz prispevka ima glede na moč pod motornim pokrovom ugodno porabo in tudi oprema in vse ostalo je super, dokler ne prideš do cene novega avtomobila in stroškov registracije - avtomobilskega kaska, ki ga ves čas lastništva plačuješ… ...prikaži več na prodajno ceno avtomobila brez popustov. Torej ti pri registraciji akcijska cena vozila prav nič ne koristi! Seveda imam tu v mislih registracijo z maksimalnimi bonusi in popusti, ker o polni za ta avto niti nočem razmišljati...
Neverjetnih 1000 km brez tankanja-pa to lahko prevozi vsak drugi desetletja star dizelaš na relaciji.......moj ima tudi preko 200konjičev pod pokrovom ,pa v tretjo stotisočico se obrača števec in ima pri precej težki nogi porabo izpod 6 litrov-pa ni BMW.....