Avto /avto/testi
15687 ogledov

1.000 kilometrov udobja brez ustavljanja na bencinski črpalki

Komentarjev 10
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar karjola
    karjola 07:39 18.avgust 2024.

    Golf 2 je tudi naredu jurja z enim tankom

    • Avatar Zoran
      StarMačk 12:04 18.avgust 2024.

      Verjetno bi lahko zraven dodali še večino dizlov s turbinskim polnilnikom, vse od razpona 90 in tja do 150 KM, danes starih že 10 - 15 let ali celo starejših...

  • Avatar NickMason
    NickMason 07:15 18.avgust 2024.

    Avto kot avto,brez odstopanja,razen pri ceni.

  • sam1 11:22 18.avgust 2024.

    Neverjetnih 1000 km brez tankanja-pa to lahko prevozi vsak drugi desetletja star dizelaš na relaciji.......moj ima tudi preko 200konjičev pod pokrovom ,pa v tretjo stotisočico se obrača števec in ima pri precej težki nogi porabo izpod 6 litrov-pa ni BMW.....

  • Avatar Zoran
    StarMačk 11:50 18.avgust 2024.

    No, BMW iz prispevka ima glede na moč pod motornim pokrovom ugodno porabo in tudi oprema in vse ostalo je super, dokler ne prideš do cene novega avtomobila in stroškov registracije - avtomobilskega kaska, ki ga ves čas lastništva plačuješ ...prikaži več na prodajno ceno avtomobila brez popustov. Torej ti pri registraciji akcijska cena vozila prav nič ne koristi! Seveda imam tu v mislih registracijo z maksimalnimi bonusi in popusti, ker o polni za ta avto niti nočem razmišljati...

    • Toma 15:03 18.avgust 2024.

      To je tudi meni čudno: zakaj imajo pri bmflu dve ceni. Prva je uradna kataloška, prodajajo po vedno po manjši, kao ”s popustom”?

  • Avatar Peter Klepec
    peter4 07:37 18.avgust 2024.

    Samodejni smerokazi so(za doplačilo)?

    • Toma 15:05 18.avgust 2024.

      Saj imajo vsi dojčerji meglenke oziroma KRETENKE, ki včasih izdajo voznika kam bo zavil.

  • milos32 07:33 18.avgust 2024.

    Ah keksi. Moj ni BMW pa nardi 1200 km z enim rezervoarjem. Je udoben in na štirih kolesih.Pa z mehko vožnjo kot v nebesih. BMW je pa trd ba grd.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.