Avto > Testi
174 ogledov

64 tisočakov za M2 coupe, ugodno!

BMW M2
1/33
Andrej Leban
64 tisočakov, je to veliko ali malo? Za večino veliko in nedosegljivo, če govorimo o avtomobilih, a za ta znesek boste težko našli avtomobil, ki bo ponujal toliko voznih užitkov in tehnološke naprednosti kot BMW M2 coupe. Test.

BMW M2 dolgo ni bil v načrtih bavarskega proizvajalca vozil - ko govorimo o serijskih avtomobilih. Zakaj? Treba je narediti športen avtomobil za razumno ceno. 64 tisočakov se zdi smiselnih šele potem, ko preizkusimo in vidimo kakšen vozne občutke in lastnosti bavarski stroj ponuja. Čeprav konjenica ni tako številčna kot v M4, pa je manjši M2 lažji, okretnejši, še bolj predrzen in neverjetno obvladljiv na odprti in zaprti cesti.

BMW M2 | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Nova kreacija oddelka BMW Motorsport je naslednik 1M coupeja. V Münchnu so se morali zaradi zgodovinskih razlogov izogniti imenu M1. Lahko bi iskali tudi povezave z modelom M3, ki je na cestah že pet generacij, oziroma kupejevskim M4, a je M2 svojevrsten posebnež za katerega si upam trditi, da ni pomanjšana različica M4. Še več, kljub dobrih 21 tisočakov nižji ceni od M3 , oziroma 26 tisočakov od M4, nasmeh na obrazu raztegne vsaj tako hitro in intenzivno.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.