Cupra formentor + audi RS3 / 2 = cupra formentor VZ5. Vas je poskus enačbe malce zbegal? Skrivni recept za njegovo rešitev leži v tistem, kar se skriva pod motornim pokrovom cupra formentorja VZ5, formentorjeve najbolj športne različice.
Pod njim se namreč skriva Audijev 2,5-litrski vrstni petvaljnik, prav tak, kot denimo v audiju RS3, ki velja za enega najboljših ali vsaj najbolj zaželenih bencinskih motorjev nasploh. Luč sveta je v prvi atmosferski verziji ugledal že leta 1977 v audiju 100, športni ognjeni krst pa je v začetku osemdesetih let v turbo različici doživel v slovitem audiju quattru, predvsem pa v njegovi različici S1.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
torej motor star kot dinozaver. in naj dam 65000 eurov zato da imam lep zvok iz izpušnih cevi in da grem na eno velko parkirišče gume radirat. in to naj bodo vaše mokre sanje dragi žurnalovi uredniki. ohhhhh. saj ni… ...prikaži več čudno da eni lahk ponujajo električno sranje kot edino varianto. veste kaj vam bi dal za vozit fredmobil iz krememčkovih. pa za povrh, tako kot Fred, še brez čevlje bi vas nagnal ga vozit. ma ste bolani, res, ne morem drugače, niste čist dihtig.
Zlepa ni nobene Čupekabre kje videti ;-)