Kar dobi renault clio, dobi tudi njegov križanski brat captur, a zraven doda še kaj svojega, predvsem večjo praktičnost.
Letos je obema skupen predvsem paket opreme E-tech engineered, ki ga vsaj na videz naredi bolj športnega, pa čeprav se pod pločevino skriva "navadni" samopolnilni hibridni pogonski sklop.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Ta Captur lahko suvereno igra svojo vlogo edino v mestu in v vse hujših poletnih zamaških na ljubljanski obvoznici in naših avtocestah. Za kaj drugega ima bistveno podhranjeno motorno konjenico, ki z malce manj kot 100 bencinskimi konjički, s slabimi… ...prikaži veči 150 Nm navora in previsoko ceno 30 jurjev+, pri povprečnem slovenskem vozniku ne vzpodbuja nekega pretiranega navdušenja in želje po nabavi. Toliko manj še za večjega, težjega in dražjega hybridnega Conquesta, saj uporablja enak pogonski sklop.
20 jurjov za mal višjega cliota z osnovno opremo za bruhat