Svet električne mobilnosti se hitro spreminja in avtomobili, ki so bili svojem nastanku izstopali, so danes le del vse širše ponudbe. To gotovo velja tudi za Kijinega križanca e-nira.
Ko je leta 2017 prvič zapeljal v avtomobilski svet, je bil niro, tedaj e-nira še ni bilo, eden prvih avtomobilov, ki so ga razvili na posebni elektrificiranim avtomobilom namenjeni platformi (ki si jo deli s hyundaijem ioniqom). In nekaj posebnega je bila tudi električna različica e-niro, ki smo jo lahko prvič vozili konec leta 2018.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
tudi popolnoma se da ustaviti z držanjem obvolanske ročice za nastavitev treh stopenj regeneracije. Ponoči se napolni v poceni tarifi v 6 urah 66 kWh, ali kakšno uro več, ker se nad 80% polni počasneje, vendar se ponavadi ne polni povsem prazna