Športni terenec CR-V se tudi po prenovi drži vseh Hondinih zapovedi. To je preverjen nakup za tiste, ki nočejo tvegati in prisegajo na kakovost. Prenovljeni model sem preizkusil z novim, zmogljivejšim 1,6-litrskim agregatom z dvema turbinama. Ne gre spregledati novega zabavno-informacijskega sistema.
Skoraj 20-letna tradicija ni dovolj, saj je konkurenca vsako leto boljša in številčnejša, a so se pri Hondi tudi ob prenovi modela CR-V držali pravila iz prve generacije - narediti enostaven in funkcionalen avtomobil, ki mora biti tehnično dovršen. To jim je vsekakor uspelo, z modernimi nadgradnjami.
Na zunaj spremembe niso velike, so bolj prestižne, saj so platišča zapeljivejša, več je kroma, tudi zadnji žarometi delujejo v LED tehniki, kar naj bi privlačilo predvsem mlajše voznike. Zaradi aerodinamičnih rešitev, sprednji in zadnji odbijač sta aktivna, težišče je postavljeno nižje, je tudi za 35 milimetrov daljši in pet do 15 milimetrov nižji, kot tudi 15 milimetrov širši. Zaradi tega je videz bolj dinamičen.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.