Koliko več dinamike dobi kupec pri bencinski kii za dodatnih 1.000 evrov?
Zanimiv motor, tale novi 1,4 T-GDI pri Kii. Gre že za drugi rod manjših turbomotorjev pri znamki, z njim pa so upokojili večjega 1,6-litrskega GDI. Ne gre ga zamenjati za 1,4-litrski atmosferski motor z dna cenovne lestvice, saj je enaka številka v imenu edino, kar imata skupnega.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
...torej....tri valjni je slabši od štirivaljnika.,..ugotovitev za najmanj Nobelovo,...pa to se je vedelo že pred najmanj 50 leti...bravo,poneumlja je poteka še kar naprej....
1.4 turbo bencinar je definitivno najboljša izbira med vsemi motorji, ki so v ceedu. Za moje pojme je to eden najbolj elastičnih motorjev v tem razredu