Testirali smo avto, ki ga lahko umestimo v kategorijo vozil stare šole. Dvovratni štirisedežni kompaktni kupe s šestvaljnim bencinskim motorjem, ki bo preprosto navdušil vse, ki sedijo za volanom. Če imajo dobre želodce pa tudi ostale tri potnike.
BMW se je odločil izdelati avto, ki mu ne bo prinesel pretiranega dobička - še posebej v Sloveniji, kjer je kupna moč manjša, na drugi strani pa so dokazali, da lahko tudi v časih, ko je edino gonilo denar, investirajo v uživaški avto, avto, ki si ga konkurenti ne upajo narediti. Zato le kapo dol!
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Vsekakor cenovno biljse razmerje kot pri teh stromarjih....pa se vecji uzitek nudi. Kapo dol bmw
pejd k rimcu. za nasmešek. tistih 100 eurov ki ti jih podari BMW pa nakaži meni. joj kakšne nemunosti zganjate novinarji. in zvok je važen. ojoj, ko bi vsaj kdo omenil kakšnega paganinija, ne pa en te isti krakord (… ...prikaži več ne akord ). kdo le to lahk prenaša ? no kdo ? res ne vem zakaj vozniki F1 in relija imajo slušalke v ušesih in čelade . za to da bolje slišij grgotanje iz auspuhov. res je užitek bit nekje na miru sredi pokljuke ravno pri pogledu na lepega ajdovčka, ko ti takle ropot pokvari dan.