Avto > Testi
4086 ogledov

Mestnega terenca smo zapeljali na neutrjen teren

1/25
Gregor Prebil
Mestni terenci so v zadnjem desetletju namnožili kot gobe po dežju. Imenujejo se športni terenci, pa čeprav večina niti ne ponuja štirikolesnega pogona. Kaj se zgodi, ko z njimi zapeljemo na spolzek ali neutrjen teren? Test.

Oplovi inženirji se pri največjem športnem terencu znamke grandland X niso odločili vgraditi klasični štirikolesni pogon, ta je na voljo zgolj pri modelu mokka X. V Rüsselsheimu, kjer je sedež znamke, namreč menijo, da s 4X4 pogonom ne bi mogli doseči tako ugodnih izpustov emisij in porabe goriva, hkrati pa bi bila tudi masa vozila večja, kar bi posledično vplivalo tudi na vozne karakteristike vozila in na ceno vozila, večji bi bil obračalni krog. Štirikolesni pogon po navadi ceno vozila dvigne vsaj za 1.500 evrov ali več. 

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.