V zadnjih letih ugotavljamo, da so kitajske avtomobilske znamke zelo resno vzele fiasko, ki so ga doživele med prvim množičnim pohodom na evropska tla pred dobrima dvema desetletjema, in skokovito izboljšale modele, ki jih trenutno ponujajo doma in predvsem v tujini.

Vmes so se veliko naučili tudi od zahodnjakov, tako da so zahodne tovarne z njihovim znanjem privabile na Kitajsko ali pa z nakupom zahodnih avtomobilskih znamk. Takšen je tudi kitajski MG Motor, ki ne le nosi ponosno britansko ime, ampak se uspešno dokazuje tako na britanskem kot tudi vseevropskem avtomobilskem trgu. Zelo dober primer tega je gotovo nova generacija športnega terenca segmenta C, ki nosi preprosto ime MG HS.
Sodobna in samosvoja oblika
Kaj ponuja? Od prednika se na prvi pogled in najbolj očitno razlikuje po zunanjih oblikah, ki so zelo sodobne. Lahko bi rekli, da MG HS uvrščajo celo med najlepše in oblikovno najbolj skladne avtomobile v njegovem segmentu. A to je seveda stvar okusa vsakega posameznika.

Vsekakor na zunanjosti izstopa nova maska hladilnika, ki je postala tudi značilnost ostalih MG-jevih modelov in je ključni del MG-jevega oblikovnega jezika. Zanimivi pa so tudi tanki koničasti žarometi, ki so samodejni in svetijo v led tehniki, da ne bo pomote, od kod prihajajo, pa poudarja napis, da jih krmili tehnologija SAIC Vision.
Preostala karoserija deluje precej kupejevsko, kar poudarja tudi zadnji del strehe, ki se poševno spušča proti zadku, ki je malce zavihan navznoter. Zadaj pa luči jasno izražajo identiteto znamke. Za nekaj neskladnosti poskrbijo le velika kolesa, zaradi katerih je dno precej oddaljeno od tal, vendar vzbujajo malce neroden občutek.

Med prostornejšimi tekmeci
MG HS je dolg 4,655 metra, širok 1,890 metra in visok 1,66 metra, med premama pa je 2,67 metra medosne razdalje, kar pomeni, da spada med večje predstavnike svojega razreda in se močno približuje za razred višjemu segmentu. To je videti že v prtljažniku, ki kljub temu, da je precej nizek, razpolaga s 507 osnovnimi litri, s klasičnim tretjinskim zlaganjem klopi pa ga je mogoče povečati na solidno prevozniških 1.500 litrov.
Na zadnji klopi se bodo dobro počutili tudi velikani, spredaj pa bo vozniku in sovozniku na vsestransko prilagodljivih ogrevanih in zračenih sedežih tudi precej udobno. Sploh kabina deluje zelo zračno in tudi prečiščeno, zaradi česar je občutek med potovanjem prav prijeten. Tudi hrupu motorja je vstop v kabino precej omejen, le podvozje s tresenjem in ropotom na trenutke rado opozori, da se vozimo po slabi cesti. Nea lepih cestah pa ni pripomb.

Oblikovna prečiščenost kabine pa pomeni tudi, da je večina stikal zaupana infozabavnemu sistemu oziroma 12,3- palčnemu za dotik občutljivemu zaslonu, ki je v enotni panel povezan z enako velikim zaslonom digitalnih merilnikov. Oba sta dobro berljiva in tudi prilagodljiva ter prikazujeta pester nabor podatkov.
Soliden infotainment s posebnostmi
Ikone na zaslonu infotainmenta so solidno razporejene, funkcionalnosti pa je tudi veliko, čeprav kakšna stvar evropskemu vozniku ne bo najbolj po volji. Kitajske znamke so sicer v tem pogledu v zadnjih mesecih močno napredovale, a kakšna stvar še vedno šepa. Glede na izkušnje, z MG-jevimi avtomobili, ki smo jih vozili pozneje, razvoj hitro napreduje, kar pomeni, da bo s softverskimi nadgradnjami mogoče hitro marsikaj izboljšati.

Ena od nadlog je denimo to, da je treba telefon za zrcaljenje s sistemom povezati preko kabla, kar po drugi strani pomeni tudi, da je baterija telefona vedno polna. Nadležno je tudi to, da morate med androidom in avtomobilskim sistemom vedno prehajati s posredstvom gumba "home" in da je celo vključevanje tempomata skrito v meni. Lahko pa si bližnjico uredite na volanskem obroču, ki je zanimiv predvsem zaradi stikal, ki se zgledujejo po ročicah na igralnih konzolah.
Po drugi strani pa zaslon razpolaga s funkcijami, ki so za ta razred že kar presežne. Kamere denimo ne spremljajo le okolice avtomobile, ampak vam prikažejo tudi dogajanje pod avtomobilom, razdalje do ovir pa vam sistem ne prikaže le z opozorilnimi črticami, ampak vam posreduje celo oddaljenost v centimetrih. Tudi asistenčni sistemi so na solidni ravni, vključno s sistemi za ohranjanje vozila na voznem pasu ter sistemom, ki za precej brezskrbnosti poskrbi tudi v mestnem prometu.

Klasični pogon
Posebnost pa niso le stikala na volanskem obroču, ampak tudi ročica za izbiro voznih načinov. Zglede zanjo naj bi oblikovalci našli kar v reaktivnih lovskih letalih. Vsekakor lepo sede v roko. MG HS je sicer na voljo tudi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, a v testnem je za prestavljanje skrbel sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik.
Ob speljevanju je bil na trenutke morda malce preveč poskočen, sicer pa je presenetljivo gladko skrbel za prenašanje motornega navora na podlago. Kmalu bosta na voljo tudi hibridni in priključno hibridni sistem, a v tem primeru je bila "konjenica" klasična, 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 125 kilovatov (oziroma 169 'konjev').

Delovanje motorja je precej solidno v vseh pogojih, čeprav športnik MG HS z njim ne bo postal. Zaradi njega pa mu tudi ne bo treba zaostajati v prometu. Tudi podvozje je dovolj solidno, da bo kos vsem nalogam, čeprav mu do najboljših zgledov še malce manjka. V vsakdanjem prometu tega niti ne boste opazili.
Žal pa MG HS malce šepa, ko gre za porabo goriva. Ta se giblje v okolici osmih do devetih litrov, s čimer zaostaja za marsikaterim tekmecem. Res pa je, da ima razmeroma majhen motor opraviti s precej velikim avtomobilom, kar pomeni, da rabi tudi energijo iz goriva.

MG HS s preskušeno opremo luxury in samodejnim menjalnikom stane 31.990 evrov, v osnovni konfiguraciji z opremo comfort in ročnim menjalnikom pa ga je mogoče dobiti že za 26.990 evrov. S tem se na našem avtomobilskem trgu uvršča med cenejše športne terence segmenta C-SUV, čeprav mu s cenami za vrat diha vsaj Fordova kuga. Lahko bi rekli, da za ceno, ki jo je treba plačati, lastnik dobi veliko, čeprav se je na nekaj privajanja na "kitajske posebnosti" dobro pripraviti. A te so gotovo bolj "izgovor za nerganje" kot pa resnične pomanjkljivosti.

;))) Samske ženske vas čakajo na -- Sexy24.mom
Ne vem no? Jaz ne vidim razloga zakaj bi bila prodaja MG masovna. Škoda karoq 1.5 tsi z dsg stane nov 35k eur. To je redna cena na Posche Slo. Vedno pa obstajajo posebneži in nimam nič proti.
Nov avto, kot je model, ki ga sedaj vozim, stane okoli 45.000 EUR. Kitajec nekaj čez 30.000 EUR. In glavne fičerje, ki jih vidim, so koliko se je povečal ekran za infotejment sistem. A to stvar res kdo uporablja? Potem… ...prikaži več se pa sprašujejo, zakaj prodaja novih avtov pada. Ker se raje vozimo s starimi avti. Ker je vse, kar dobimo, nova velikost tablice in digitalni števec, za kar sploh nismo prosili.