Vozili smo austral z Renaultovim hibridnim pogonom druge generacije in novim najbolj športnim paketom opreme esprit alpine. Ali je njegova poraba res dizelska?
Renault v zadnjem času ni imel sreče s športnimi terenci, saj se kadjar, čeprav je bil sam po sebi čisto soliden avtomobil, nikakor ni mogel uveljaviti v vse bolj tekmovalnem avtomobilskem razredu. Pri Renaultu so se zato odločili, da njegovega naslednika zastavijo povsem na novo in mu nadenejo tudi popolnoma novo ime, s katerim bo dal vsem jasno vedeti, da je drugačen avtomobil in da z njim mislijo zelo resno.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Preveč za Reno, predrag, kje so časi ko si dal za avto od 15 do 20 tisoč
Reanul za 50k je en veliki LOL. Renault ima osnovne modele kot so clio in megar kar OK, kar je pa višji razred so pa totalen POLOM glede kvalitete !
Kako bo pa takrat ko bo treba drago in komplicirano uzdrževanje plačat iz svojega žepa. Bo negdo na minimalcu sploh lahko obiskal servis. Sam bom ostal kar na Cliotu 3 menjaš olje in še kaj pa zadeva kar gre isto… ...prikaži več kakor moderna tehnika, pa trivalni mlinčki od motorja so sramota za nekdanji F1 Renaultovo tehniko