Na skoraj 175 kilometrski testni trasi smo primerjali učinkovitost dveh popolnoma različnih sodobnih motorjev, ki jih vgrajujejo v mali peugeot 208 – 1,2 litrski turbo trivaljni motor z 81 kilovatov moči (110 KM) in 1,6-litrski turbodizelski štirivaljni motor z 73 kilovatov moči (100 KM). Obe vozili sta imeli petstopenjski ročni menjalnik.
Dizelski avtomobili v B avtomobilskem segmentu niso ravno pogosta izbira voznikov. Ovira je pogosto cena, saj je višjo ceno za dizle, ki so kompleksnejši, razvoj pa zahtevnejši, lažje prikriti pri večjem in dražjem modelu peugeot 508, kot pa pri majhnem 208. Začetna razlika v ceni med 1,2-litrski turbobencinskim Puretech agregatom in štirivlajnim 1,6-litrskim turobdizelskim BlueHDi motorjem je 1.800 evrov, to pa že zbode v oči. A avtomobil je treba kupovati z jasno računico. Preizkusili smo, koliko bolj varčen je v praksi dizelski motor od bencinskega in kaj to pomeni pri lastniških stroških za peugeota 208. Testno traso smo sestavili iz mestne vožnje, izven mestne vožnje in avtoceste.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.