Peugeot je leta 2012 svojo blagovno znamko 508 razširil na hibridni model (HYbrid4) s štirikolesnim pogonom 508 RXH. Hibrid, pa še dizelski, je bil dokaj nenavadna in draga kombinacija, ki je po prodaji zaostajala za glavnimi konkurenti. Ob prenovi je prednji pogon in dvolitrski dizel ob robustnem videzu in povišani odadljenosti od tal, smiselna in skoraj osem tisočakov cenejša ponudba od hibridne.
S hibridnim pogonskim sklopom in s štirikolesnim pogonom so Francozi kupcem ponudili ekološko alternativo avtomobilom kot sta opel insignia country tourer in volkswagen passat alltrack. Prodaja tudi zaradi visoke vstopne cene ni bila konkurenčna, zato je povsem logična poteza, da so ob prenovi modela 508 ponudili tudi različico s konvencionalnim motorjem.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.