Je lahko avtomobil, ki je na cestah že dobro desetletje, še vedno aktualen? Da to tudi v času hitro spreminjajočih se modelov lahko še vedno drži, dokazuje tudi KGM tivoli.
Ko so ga v začetku leta 2015 prvič predstavili, se je KGM tivoli imenoval še ssangyong tivoli in je na neki način predstavljal novi začetek znamke terenskih vozil Ssangyong pod vodstvom indijske skupine Mahindra. A ta je kljub obetavnim začetkom, kot že večkrat pred tem, zašla v slepo ulico, iz katere jo je popeljal korejski konglomerat KG Group, ki jo je tudi preimenoval v KG Mobility oziroma KGM na kratko.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Mašina je v redu vse ostalo pod povprečjem za tako ceno
Sosedin Ford focus, 3 generacija, kupljen 2013, nisem verjel ampak je precej bolj cenovno ugoden. Diesel, 316000 km, kaj boš s takimi jajci? Pa pogledamo pod motor, samo prašni, brez oljnih madežev. Poslušam o porabi kot bi poslušal ribiča o… ...prikaži več velikosti ribe-obratnosorazmerno. Pa gremo na probo, daljšo. Vožnja udobna, trije rejeni, navigacija dela, ceste se drži kot klop. Glej hudiča, povprečna hitrost 67km/h, odseki tudi 150km/h. Pa poraba? Tankali polno2x. 4,21litra/100km. Pravi avto, šparoven.