Škoda je leta 1999 predstavila prvo generacijo fabie, ki je bil takrat nizkocenovni avtomobil za manj zahtevne voznike. Danes, v tretji generaciji, je to eden od modelov B segmenta z najbolj popolnim paketom. A preboj na vrh je terjal svojo ceno.
Škoda je znamka, ki je v zadnjem desetletju, ali dveh, najbolj napredovala. Predvsem zaradi skupine Volkswagen, ki je decembra leta 1994 prevzel večinski delež v podjetja Škoda. No, pravi preboj za Škodo in posledično tudi fabio se je pravzaprav zgodil s poenotenjem platform koncerna, kar pomeni, da ima "češki" avtomobil večino tehnologij, pogonskih sklopov in asistenčnih sistemov, kot jih premore polo, nekatere pa si deli celo z golfom ali passatom.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.