Nova generacija suzuki vitare je morala obuti velike škornje. Stara slava zmogljivega terenca je še živa med ljubitelji avtomobilizma, a danes se prodajo križanci, ki morajo biti dobri na avtocesti in okretni v mestih. Off-road je stranskega pomena. Nova vitara je dobra na aslfatu in tudi izven utrjenih poti - združuje veliko talenta na dobrih štirih metrih dolžine.
Moderen dizajn, živahen in varčen motor ter nadstandardna oprema - to so tri stvari s katerimi bi na hitro orisal tisto, kar sem začutil na testu z vitaro, ki je bila opremljena z najzmogljivejšim motorjem v ponudbi, 1,6-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom, štirikolesnim pogonom in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Za povrh vsega pa še z drugim nabogatejšim paketom opreme (Elegance). To pomeni tudi skoraj vrh na ceniku z 24.400 evri, za 1.100 evrov je dražja s paketom opreme elegance top. Za nameček je vitaro Euro NCAP lani označil za najbolj varno vozilo v svojem segmentu. Same pohvale ... no, na nekaterih področjih vseeno zaostaja za tekmeci. A pojdimo lepo po vrsti.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.