Danes so avtomobili večji in večji, motorji v njih pa manjši in manjši, vozniki pa želijo več in še več. Torej hitrejši avto, ki bolje pospešuje in porabi manj goriva ob manjšem izpustu emisij CO2 v ozračje. To navsezadnje od avtomobilistov zahtevajo strožje in strožje regulative.
Pri Fordu so mojstri zmanjševanja motorjev, mora celo najboljši, če štejemo najprestižnejše lovorike, ki so jih prejeli predvsem za svoj litrski trivaljni turbobencinski motor. Vendar pa so se zmanjšani motorji do prihoda mondea vrteli predvsem v razred ali dva nižjih avtomobilskih modelih, kot je Fordov predstavnik D avtomobilskega segmenta, ki je sicer na voljo tudi s trivaljnikom. Sam sem na testu preizkusil mondea v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in 1,5-litrskim turbobencinskim EcoBoost motorem z 118 kilovatov moči (160 KM).
1,5-litrski Ecoboost v mondeu odlična alternativa dizlu
1/24
Na Fordovega mondea smo čakali dolgo. Prinaša prefinjen videz in veliko luksuza ter še več udobja, a je tudi malenkost manj vodljiv, tu je focus prvak. Zato pa se lahko pohvali z novimi motorji, ki so vedno manjši. 1,5-litrski štirivaljnik z 118 kilovatov moči je zelo zmogljiv avtomobil. Prav pogledati sem moral v prometno dovoljenje, ali ne gre za kakšen večji motor.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.