Avto > Testi
232 ogledov

Najmočnejši dizel v ford kugi bo suvereno povlekel prikolico

Kuga
1/21
Anže Petkovšek
Ford kuga je v najbolj zmogljivi izvedenki opremljena z dvolitrskim turbodizelskim motorjem z 132 kilovatov moči (180 KM), ki v kombinaciji s štirikolesnim pogonom predstavlja vrh ponudbe - če si izberemo še samodejni menjalnik. Testni model je imel ročnega. Gre za zelo zmogljiv motor, za marsikoga že preveč. Če pa vlečete počitniško prikolico, je to pravi stroj za vas.

Srednji razred športnih terencev po zbrani statistiki registracije novih vozil v lanskem letu predstavlja vsak deseti registriran avtomobil pri nas. V tem razredu so tudi nissan qashqai, honda CR-V, hyundai ix35, renault kadjar, toyota RAV-4 in drugi konkurenti Fordove kuge, ki smo jo tokrat preizkusili na testu.

Robustni športni terenci so še vedno v vzponu, ford kuga pa je tudi v drugi generaciji že preverjen avtomobil, ki s tipičnim visokim sedenjem, robustnostjo in kompaktnimi merami (4,52 metra v dolžino, 1,69 metra v višino in 1,84 metra v širino), ponuja povsem dovolj prostora za družinsko uporabo, ob zmogljivem sodobnem motorju in povsem dovolj zmogljivem štirikolesnem pogonu pa tudi zelo dobre zmogljivosti izven asfaltiranih poti.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.