Ob testiranju novega pola GTI smo naleteli na konkretno količino zanimanja s strani mimoidočih in večkratna vprašanja ali gre za golfa GTI ali njegovega manjšega brata. Sploh v gibanju deluje kot večji brat, enako dobro pa se odreže tudi glede zmogljivosti in vozne dinamike.
Seveda je polo občutno manjši od večjega brata z oznako in ju vizualno, tako kot navadnega pola od civilnih golfov, dovolj hitro ločiš, je pa res da v gibanju, ko imaš časa vsega nekaj sekund, težje zanaseljivo trdiš, kateri je ravnokar „švignil“ mimo.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Ta avto je predrag za to, kar ponuja oz. njegovo velikost/razredno razvrstitev. Če je bil testni 25k€ potem mu manjka še veliko opreme. Sem cca. pol leta nazaj kupoval in je bil tudi ta v izboru, a odletel, ko sem… ...prikaži več prišel s ceno preko 30k€. Obstajajo za razred večji avti z enako ceno in več opreme. Ja, včasih bi rekli: VW je le VW. Nič več. Minili so tisti časi. Je le avto in nič drugega. Pa še nič posbnega zraven.