To bi lahko bili nissan navara, toyota hilux, ford ranger, mazda BT-50 in seveda mitsubishi L200, seveda ko gre za evropsko ponudbo, saj so marsikje drugje po svetu poltovornjaki že od nekdaj veliko bolj priljubljeni. V začetku, od konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja pa nekje do sredine prvega desetletja tega stoletja, je bil mitsubishi L200, tako kot vsi njegovi tekmeci, predvsem avtomobil za tiste, ki so pri svojem delu potrebovali robusten in zmogljiv poltovornjak, ki ni nujno imel štirikolesnega pogona, imel pa je keson, na katerega je bilo mogoče naložiti veliko stvari. No, bila je še druga vrsta ljudi, za teren navdušeni nastopaški posebneži, ki so takšne avtomobile vzljubili predvsem tedaj, ko so začeli postajati večji in skoraj obvezno imeli štirikolesni pogon.
Zmogljivi kompromis za delavce in pustolovske individualiste
1/35
V zadnjih letih so novi kleni poltovornjaki rasli kot gobe po dežju in zdelo se je, da jih v svoji ponudbi hočejo imeti prav vse avtomobilske znamke. A verjetno bi lahko na prste rok našteli takšne, za katere se zdi, da so na cestah od nekdaj.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.