Volkswagnovi strokovnjaki za dizajn po pričakovanjih niso pretiravali z videzom, ki je tipičen hišni.
Avtomobil so v primerjavi s predhodnikom podaljšali za 130 milimetrov, medosno razdaljo pa za 113 milimetrov. Potovalna kabina je zato še bolj zračna in udobna in ima kar 47 odlagališč in predalov. Novinec sicer v dolžino meri 4527 milimetrov, v širino 1814 milimetrov (+ 41 milimetrov), v višino 1628 milimetrov (- 6 milimetrov), medosna razdalja meri 2791 milimetrov.
Povečali so tudi prtljažni prostor, in sicer za 48 litrov na 1.040 litrov. V ponudbi bo tudi različica s sedmimi sedeži in največjim možnim volumnom prtljažnika 1.857 litrov. Zračni upor je 0,296. Pomemben podatke je tudi, da je kljub večjim meram za 62 kilogramov lažji od predhodnika, kar je posledica nove prilagodljive platforme MQB.
Šest turbo motorjev
Pri Volkswagnu pravijo, da so motorji v povprečju za 19 odstotkov varčnejši z gorivom. Vsi motorji, trije bencinski in trije dizelski, so prisilno polnjeni (turbo).
Bencinski motorji so 1,2 TSI z 81 kilovatov moči (110 KM), 1.4 TSI z 110 kilovatov moči (150 KM) in 1,8 TSI z 132 kilovatov moči (180 KM). Ljubitelji dizlov bodo lahko izbirali med 1.6-litrskim TDI agregatom z 81 kilovatov moči (110 KM), in dvema različicama dvolitrskega TDI motorja z 110 kilovatov moči (150 K) in 140 kilovatov moči (190 KM). Najšibkejši dizel obljublja tovarniško izmerjeno porabo 4,1 l/100 km.
Veliko varnostnih sistemov
Tako kot preostala paleta Volkvsagnovih modelov, bo oborožen s številnimi že uveljavljenimi varnostnimi asistenčnimi sistemi za to znamko: prilagodljivim tempomatom, sistemom samodejnega zaviranja, tretjo generacijo parkirnega aistenta, funkcijo večnaletnega zaviranja ... Nov je multimedijski sistem Mirrorlink, ki omogoča preslikavo zaslona pametnih telefonov na večji multimedijski zaslon, vozniku bodo v pomoč pametne aplikacije Apple Carplay in Android Auto.
V ponudbi bo tudi R line paket, ki bo prinesel še bolj bogato opremo in športnejši dizajn, kasneje pa lahko pričakujemo še različico s pogonom na vsa štiri kolesa 4 Motion.
Volkswagen je prvega touran predstavil leta 2003, prenovo je doživel leta 2006. Druga generacija (ki pa je bila zgolj konkretno spremenjena prva) je prišla aprila leta 2010.