Toyota je najavila posodobitev kompaktnega križanca C-HR, s katerim je pred tremi leti zaorala v ta povsem nov, a dobičkonosen segment.
Še vroče železo so postavili znova v peč in ga preoblikovali na način, da bo še naprej eden od bolj naprednih in vozniško dodelanih v svojem segmentu.
C-HR je dobil blažje popravke pri obliki prednjega in zadnjega dela, a nič večjega. Svetila svetijo v LED tehniki, dnevne luči so spojene s smerokazi.
V notranjosti je glavna novica posodobljen multimedijski sistem z nadgrajeno povezljivostjo. Po novem omogoča polno povezljivost s telefoni, posodobitve zemljevidov pa je mogoče opraviti "po zraku". Izboljšali so tudi zatesnitev pred hrupom in tresljaji.
![Toyota C-HR | Avtor: Toyota](/media/img/b3/4b/5c62796985aec1fabf42.jpeg)
Morda najpomembnejša vest pa je sprememnjena motorna paleta. C-HR poleg 1,8-litrskega hibrida sedaj na razpolago tudi z močnim dvolitrskim hibridnim motorjem s 135 kW (184 KM), kot ga poznamo že iz corolle. C-HR je torej drugi avto, ki ponuja dve različici hibridnega pogona, z novostjo pa so naslovili predvsem tiste, ki želijo še bolj izkoristiti zelo dobre športne predispozicije podvozja.
![Toyota C-HR multimedija infotainment | Avtor: Toyota](/media/img/8a/7a/8350726545832d001307.jpeg)
Dosedanji C-HR je imel v ponudbi tudi 1,2-litrski turbo bencinski motor, po katerem pa je posegalo le malo kupcev. Očitno tega motorja po prenovi ne bo več v ponudbi.
![Toyota C-HR | Avtor: Toyota](/media/img/3a/0e/1b4975d31c3fc0641946.jpeg)
![Toyota C-HR | Avtor: Toyota](/media/img/81/0e/1a991117d70f76029995.jpeg)
dezurni@zurnal24.si