BMW je predstavil podobo druge generacije serije 4 v različici gran coupe. Gre še vedno za športno navdahnjeno, a bolj praktično izvedenko od klasičnega dvovratnega kupeja, po drugi strani pa je ravno dizajn in več ekskluzivnosti tisto, kar naj bi kupce prepričalo pri kolebanju s klasično serijo 3. In seveda še niso prepričani, da je že čas za baterijski avto, ki ga znamka ponuja v podobi i4.
Novi 4 gran coupe je nekoliko daljši (4,78 m), širši in tudi višji od predhodnika. Zraslo je tudi podvozje, ki je bolj raztegnjeno. V primerjavi s serijo 3 ima limuzinska štirica širše in še bolj športno nastavljeno podvozje, težišče je nižje.
Seveda ne gre mimo velikanskih ledvic, ki sta zaščitni znak serije 4, nekoliko drugačen je odbijač. Kot opcija so seveda na seznamu žarometi z lasersko tehnologijo. Avto po usločeni strehi na koncz zaključuje nekoliko navzgor privihnjen pokrov zadnjih vrat. Od zadaj se avto razlikuje tako od kupeja kot od serije 3.
Notranjost je spredaj identična kupeju, če izvzamemo krajša vrata, loči pa se pri zadnji klopi, ki je deljiva po tretjinah in tudi sicer nudi več prostora za dodatne potnike. V primerjavi s predhodnikom je znatno narasla prostornina prtljažnika, ki ga je zdaj 470 litrov.
V avtu je lahko okoli 40 različnih asistenčnih sistemov in povezljivost zadnje generacije z dvema velikima zaslonoma. Posodabljanje določenih funkcij in opcij lahko poteka na daljavo.
Motorji so trije bencinski (M440i, 430i in 420i) in en dizelski (420d). Slednji je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, tako kot najmočnejši bencinar pa ima vgrajeno 48-voltno tehnologijo starter-generatorja, ki dodaja 8 kW pri speljevanju ali krajših pospeških.